Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
chats

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door chats »

met recht WTF.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Hahaha, het is Sigmund, geen Siegmund! 8-)
thaliya

Bericht door thaliya »

Wat een onzin! Lijkt een beetje wat er op reiki fora gebeurt, van die mensen die langskomen en "reiki is van de duivel" komen preken. Deels kan ik haar betoog wel volgen trouwens, waar ze de mist in gaat is waar ze niet begrijpt dat sm liefde is, geen pijn. Bdsm en spiritualiteit gaan prima samen. Met een vriend die een sjamanenopleiding doet heb ik er wel eens gesprekken over en hoewel hij ook veel praat over karma enz is zijn beeld wel heel anders.
Ik zou zeggen: bedank voor het mailtje, ik geloof dat ik niet met iemand die zo veroordeelt samen wil werken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Servus

Bericht door Servus »

Pffff.... W.. T.. F..

Met een dergelijke 'hulpverlener" (?!?) zou ik ook geneigd zijn om m'n afspraak te verschuiven. Voor onbepaalde tijd, welteverstaan.

Hoewel ik van "Ik wil hierbij wel ernstig genomen worden" dan wel weer een glimlach op m'n gezicht kreeg. Dat dan weer wel.
seleena

Bericht door seleena »

Voleuse schreef:Het is toch erg dat zo iemand zich therapeut mag noemen. Ik hoop dat mensen haar verteld hebben om hard weg te rennen bij deze gek!
Dus dat 1, en 2 ik heb hem ook aangeraden om echt opzoek te gaan naar een andere therapeut.

@Anne :slaan: :) :)

Ik was er eerlijk gezegd echt van aangedaan toen ik het las. Het is een vrouwelijke therapeut en een mannelijke patiënt. Inmiddels komen er meerdere reacties dat hij er goed aan doet om te stoppen bij deze peut... Ook heeft er iemand gepost dat we ons moeten afvragen of het mailtje wel echt is, sjucht.

Hoe dan ook, WTF!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Boefje

Bericht door Boefje »

In het algemeen betekent dit dat als we iets doen met de bedoeling om pijn en ellende voor anderen te veroorzaken, dan wordt het een negatieve, destructieve of ondeugdzame activiteit genoemd, omdat dit ons zelf schade zal toebrengen. Als we een activiteit bewust doen om geluk te veroorzaken, wordt hij positief, constructief of deugdzaam genoemd, omdat het gevolg ook geluk voor onszelf zal geven.
Het komt blijkbaar niet in haar hoofd voor dat je met pijn geluk kunt veroorzaken. Ik bedoel: als ik wever klappen geef, kijkt ie er zo gelukkig bij. Helemaal karma! :mrgreen:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Mijn WTF van vandaag:

Dat je 1 keer met iemand op date bent geweest, dat je elkaar daarna nooit meer gesproken hebt. En dat je dan 4,5 JAAR later een what'sappje krijgt om te vragen hoe het gaat....

Ehm.... Ik vind het bijzonder.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Heb ik ook wel eens gehad ja. :) Blijkbaar vond hij de date niet zo negatief verlopen...?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik kon me de date niet eens echt herinneren... :) 4,5 jaar joh, das best lang :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En nog een WTF: een tepel tattoo om ze donkerder te maken.... voor de mooi. Bizar. Waarom? AU!
kitten

Bericht door kitten »

:shock:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik kan me er best iets bij indenken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Waarom is donkerder mooi dan?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Het word ook met medische indicatie gedaan, (reconstructie bv) had er bij moeten zeggen dat deze dame al cup 70H had door operaties en een hoofd dat stijf stond Van de bottox....
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik heb een keer een voorbeeld van een dame gezien die het had laten doen, wat er echt wel mooi uitzag. Voor was het meer zalmroze, na was het meer aardbeienmilkshake (maar nog wel natuurlijk). Bij haar stond het iig op de foto wel echt mooi vond ik, ook bij haar rooie haar. Ze was naaktmodel, dus kon me voorstellen dat ze er blij mee was. Maar idd AU! en vraag me wel af hoe het over tijd blijft en zo.
Plaats reactie