Het is nu 1 jaar en 3 mndn dat ik met mijn afval proces bezig ben. In totaal ben ik nu 17 kilo afgevallen
Ben er erg blij mee, mijn levensstijl sinds vorig jaar helemaal naar gezonder en minder eten gegaan. Natuurlijk in combinatie met bewegen, dat is toch echt een must. Ik heb ruim 4 maanden op een plateau gezeten, maar er lijkt nu weer beweging in te komen, yay!
Door o.a. met de hulp van Artemis, dank je wel daarvoor meis!
De feestdagen heb ik overleefd zonder te sporten en aan te komen, zelfs ietsje afgevallen, goed hèh? Wat mij dit jaar met de feestdagen is opgevallen, is dat je zóvéél eten in de winkels kon krijgen, dat ik het op den duur echt overdreven vond. Het is niet nodig zoveel te eten, ik heb dan ook echt goed kunnen genieten en alles kunnen eten maar veel minder, meer had ik niet eens nodig! Mijn maag is echt gekrompen, als ik nu teveel eet dan doet het pijn en zou ik het liefst een vinger in mijn keel steken. Dat doet je ook wel opletten om niet te veel gaan eten
Vanaf morgen ga ik weer beginnen met tellen en met bewegen. Ik ga voor 4 tot 5 keer per week naar de sportschool, nieuwe uitdaging dit jaar is pilates! Een oude vriend van mij die fysio is gaat me helpen met een effectief beweeg programma, echt super tof van hem!
Ik ben er nog lang niet en het gaat niet snel, maar het is goed zo voor mij en helemaal mijn gezond gewicht halen wil ik niet, want ik vindt mezelf mooier als ik vol ben.
2 maanden terug ben ik wezen shoppen voor een broek, en automatisch pakte ik de grotere maten. Op een gegeven moment kwam ik bij maat 46 terecht. Ik stond daar echt zo van wow! Ik weet dat ik ben afgevallen maar dat het zoveel was? Maar goed, volgens mij het ligt meer aan het model van de broek, rekbaar. Want een spijkerbroek (ook rekbaar) die ik eind zomer had gekocht in maat 52 zit me nu nog steeds net iets te strak
Mja dat ik een broekmaat 46 in huis heb en pas heb ik nog nooit meegemaakt, echt mega cool!
Hoe is het met jullie? Gaan er nog mensen beginnen met het nieuwe jaar?