Post hier over je dier!
- Ravelijne
Re: Post hier over je dier!
Eens. Rust is de bedoeling, grote kans dat als jij weg bent, ze gewoon gaat slapen. Het lijkt me voor jou ook extra belastend als je er dan de hele tijd verplicht op uit moet om de bak te verschonen, plus de onrust van je zorgen maken dat poes misschien niet consequent genoeg rust krijgt. Als Minous er echt onder gaat lijden of heel onrustig wordt, kun je altijd nog van gedachten veranderen en iets anders proberen.
Ik zou haar persoonlijk ook lekker bij me houden, hoe goed de intenties van je moeder ook zijn. We hebben hier voor de grap wel eens een webcam aangezet, om te zien wat er gebeurde als we er niet waren... alles is in diepe rust en komt pas weer tot leven zodra ze de poort open hoorde gaan. Ik denk dat ze bij jou meer fysieke rust (en wellicht ook innerlijk) krijgt dan wanneer ze nu voor twee maanden moet verkassen, met alle risico's vandien.
- Voleuse
Katten houden ook helemaal NIET van verandering, ze zal jou heel erg missen en haar poezevriendje ook, en tegen de tijd dat ze dan weer aan je moeder gewend is moet ze weer terug...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- phedre
- Contacteer:
Als minoes er geen probleem van maakt om lekker rustig in de kooi te blijven, lekker thuis houden en de aandacht geven die je kunt, als je wel thuis bent. t Gaat zowel voor jou, als minoes, als je moeder enorm veel stress opleveren als ie er steeds uit weet te springen en jullie steeds kattevanger mogen spelen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik zou haar ook gewoon thuis laten. Een andere omgeving geeft het beestje alleen maar stress. Gewoon veel aandacht geven als je er wel bent en verder kan ze goed tot rust komen...
- eireann
- Site Admin
- seleena
Haar Anne is bij der, dat zal der ook rust geven. 
Aan deze kant een onswijze super krolse poes
Heel jaar niks van gezien en sinds 3 dagen heeft ze het er goed van. Ze is echt aan het janken en bij elke beweging die we maken begint ze ons te verleiden door te kroelen op de grond. En ze vindt het nodig om in huis te plassen, sjucht. Ik hoop dat het niet meer lang gaat duren. 

Aan deze kant een onswijze super krolse poes

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Ah, het ontsnappen is begonnen. Bij het terugzetten van de kattenbak was ik niet snel genoeg en sprong ze d'r uit. Gelukkig was ik wel snel genoeg om het kattenluik op slot te doen, daar kon ik d'r mooi pakken en tegensputterend weer terug zetten. (na even knuffelen!). Nu ze er weer in zit klaagt ze niet, dat is wel fijn. Ik gaf haar tot nu toe elke avond een half bakje zachtvoer om de medicijnen in te doen, dat ga ik een kwart maken, want ik voelde dat ze nu al is aangekomen, en ze moet nog even!
**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Heeft er iemand nog een kattentuigje liggen/te leen? Om een oude blinde poes een beetje door de tuin te kunnen laten lopen in een afgebakend gebiedje zonder erbij te moeten patrouilleren, dat idee.
Want gekke oude poes is ineens weer aan het opleven. Ziet nog steeds niks, hijgt, eet weinig maar drinkt wel weer veel sinds paar dagen, slaapt nog veel maar loopt ook meer rond, ook door de tuin. Hij heeft de route naar de kattenbak door, maar met eten moet je z'n kop in z'n bakje stoppen. Wankel op z'n pootjes soms. M'n moeder heeft er bijna een dagtaak aan, maar poes lijkt het zo wel ok te vinden. En wij vorige week nog denken dat het einde poes was. We zullen zien hoe het gaat...
Want gekke oude poes is ineens weer aan het opleven. Ziet nog steeds niks, hijgt, eet weinig maar drinkt wel weer veel sinds paar dagen, slaapt nog veel maar loopt ook meer rond, ook door de tuin. Hij heeft de route naar de kattenbak door, maar met eten moet je z'n kop in z'n bakje stoppen. Wankel op z'n pootjes soms. M'n moeder heeft er bijna een dagtaak aan, maar poes lijkt het zo wel ok te vinden. En wij vorige week nog denken dat het einde poes was. We zullen zien hoe het gaat...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Peter^
- Contacteer:
Hoorde vanmiddag dat mijn moeder haar 17-jarige kat heeft laten inslapen.
Geniet van de positieve momenten.
- skaoot
ow dat is jammer Peter.
ik ga zo richting mijn ouders, en dan oude poes weer aaien. Toch niet in laten slapen toen dierenarts zei dat het ok was als hij zo slecht er aan toe was maar geen pijn had. En daarna is ie langzaam weer wat actiever geworden. Maar hij eet en drinkt te weinig, dus blijft aflopende zaak. Maar we zijn wel weer 2 weken verder al!
ik ga zo richting mijn ouders, en dan oude poes weer aaien. Toch niet in laten slapen toen dierenarts zei dat het ok was als hij zo slecht er aan toe was maar geen pijn had. En daarna is ie langzaam weer wat actiever geworden. Maar hij eet en drinkt te weinig, dus blijft aflopende zaak. Maar we zijn wel weer 2 weken verder al!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- seleena
Wat zielig Peter
Knuffel!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3