Post hier over je dier!
- skaoot
Re: Post hier over je dier!
Het is mijn poes, woont nog daar want mee op kamers kon niet/zielig voor buitenpoes
En hij sukkelt voort. Weegtnog maar 2/3e, kan zichzelf niet goed verzorgen, eet minimaal, slaapt veel. Maar lijkt geen pijn te hebben. Weet beetje de weg te vinden en volgt zn neus lijkt het. Mn moeder is geweldig, zorgt echt heel goed voor poes. Helpen met eten, poes beetje poetsen na het eten, s avonds naar zn nestje dragen enzo.
Maar is wel een aflopende zaak.

Maar is wel een aflopende zaak.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
jammer Skaoot, wel fijn dat je moeder goed voor poes zorgt.
Anne, hoe gaat het met de poes in de bench?
Anne, hoe gaat het met de poes in de bench?
- eireann
- Site Admin
Ze accepteert het nog steeds met minimaal klagen, vind het wel heel fijn als ik zelf half in de bench kom hangen om te kroelen.
En ze begint voordelen te benutten: als je je achterpootje door de spijlen heen steekt tijdens het wassen, dan is het makkelijker
(niet voor de ruimte maar om het pootje te laten rusten op de horizontale spijl 
Ook zijn de korstjes zo goed als helemaal van haar ruggetje af.
En ze begint voordelen te benutten: als je je achterpootje door de spijlen heen steekt tijdens het wassen, dan is het makkelijker

Ook zijn de korstjes zo goed als helemaal van haar ruggetje af.
**Self Rescuing Princess**
- Peter^
- Contacteer:
Mijn moeder heeft ook nog een drie-poots kat. Die komt nu vaker beneden bij haar. Bedankt voor jullie steun.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
- skaoot
En oude poes is overleden eind van de middag
Rustig, terwijl hij sliep of lag te snoezen en nog door m'n vader lekker gekriebeld werd, ging hij steeds langzamer en zwaarder ademen en toen hield het op. Gisteren had hij nog een goede dag, is zelfs drie keer nog in de tuin gaan wandelen. Maar vandaag viel hij om bij het lopen en ging het heel slecht. En was het dus echt op.
Dag poes, 90 mensenjaren, als ik ook op zo'n manier oud kan worden

Rustig, terwijl hij sliep of lag te snoezen en nog door m'n vader lekker gekriebeld werd, ging hij steeds langzamer en zwaarder ademen en toen hield het op. Gisteren had hij nog een goede dag, is zelfs drie keer nog in de tuin gaan wandelen. Maar vandaag viel hij om bij het lopen en ging het heel slecht. En was het dus echt op.
Dag poes, 90 mensenjaren, als ik ook op zo'n manier oud kan worden

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- juffie
- Site Admin
- pluis
Ach, wat zonde, skaoot. Maar ook wel een hele fijne manier voor poes. Tot op het laatst lekker thuis, lekker vertroeteld. Dat zal poes heel wat waard geweest zijn, denk ik.
- Ravelijne
Sterkte!
-
Knuff en sterkte Skaoot