't zijn de kleine dingen

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Bitemarks

Re: 't zijn de kleine dingen

Bericht door Bitemarks »

Dat vind ik stoer! Veel mensen durven niet alleen naar een café, of vinden geen aansluiting en voelen zich eenzaam.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Crownless

Bericht door Crownless »

Kaasfondue met Anne :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Kaasfondue met Crownless en Brian. En een raar spelletje! was gezellig :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Fotoalbum van mijn zus d'r geregistreerd partnerschap af! :faint: Professioneel fotografe moet ik toch maar niet ambiëren... ze zijn in september geregistreerd. :zak:

Van de andere kant is zoiets natuurlijk makkelijker als je niet tussendoor nog bevalt en zo. :clown: En niet afhankelijk bent van een andere fotograaf om te helpen met bewerkingen waar je zelf nog niet uit komt. Maar hey, hij is af!! :static: En besteld! :static:
chats

Bericht door chats »

dagje Rijksmuseum, waar je toch zo naar binnen kunt (dus iets minder druk als verwacht). Leuk, om na jaren weer eens bezocht te hebben
seleena

Bericht door seleena »

Oh boy, oh boy zoooooooooveel leuke kleine dingen vandaag, weet gewoon niet waar te beginnen :lol:

:inluv: :inluv: :inluv:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ga gewoon beginnen met lekker nagenieten en blij zijn:) volgt de rest vanzelf wel :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben met Oudste naar de open dag van de HAVO geweest. Ik heb daar zelf ook op gezeten en mijn meest favoriete lerares werkt er nog steeds! Ik durf wel te zeggen dat zij destijds mijn leven heeft gered. Heel bijzonder en fijn om haar nog eens terug te zien.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wow, dat is wel heel bijzonder kitten! Waardevol!

Mijn kleine dingetje: 's ochtends om tien uur wakker gebeld worden door Toran die wist dat Crownless om elf uur bij me zou zijn, maar dat ik nog lag te slapen omdat hij nog geen goedemorgen Meester had gekregen, en dus wakker worden met het horen van zijn stem. :inluv:
Daar kon geen ochtendhumeur of burn-out tegenop! :inluv: :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

een nieuwe hobby vinden waar je eindelijk weer lekker met je handen bezig kan zijn, en wat je ook even kort kan doen: haken! Ik ben fan! En heb al een lijst met ideetjes waar ik een jaar zoet mee ben :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Op je werk whatsappjes krijgen dat je wordt gemist en een dag prikken elkaar weer te zien.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het uitpraattopic dat al heeel lang begraven is :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
seleena

Bericht door seleena »

Super gezellige avond met de kids :inluv:
En nu zijn ze weer naar huis, brrr wat stil is het dan :nopompom: :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Romanticide die lekker naast me ligt te slapen, maar die net wel ineens in zijn slaap een arm om me heen sloeg en me nu heel stevig knuffelt.
:inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Voor wie Facebook heeft (en er ook wat mee doet af en toe): https://www.facebook.com/lookback" onclick="window.open(this.href);return false; :inluv:
Met dank aan Juffie. :kiss:
Plaats reactie