het beweeg-topic
Re: het beweeg-topic
Ja, ik doe nu ook Ingress. Stimuleert net wat meer om te gaan wandelen. Alleen met het boodschappen doen kom ik al zo'n 10 portals tegen... Alleen snap ik het nog niet helemaal, maar dat komt vast nog wel.
- kitten
Ik ben vandaag op pad geweest met een andere Ingress'er. Al veel uitleg gehad.
Dat helpt echt! Woensdag komt Sabrina ook weer e.e.a. uitleggen. Welke kleur ben jij?
Vandaag dik een uur gewandeld.

Vandaag dik een uur gewandeld.

Gekozen voor groen.
Ik weet niet precies wat ik met alle voorwerpen kan, maar dat wordt misschien nog wel duidelijk? Portals hacken en linken is al wel gelukt.

Ik weet niet precies wat ik met alle voorwerpen kan, maar dat wordt misschien nog wel duidelijk? Portals hacken en linken is al wel gelukt.
- kitten
Groen! 
Linken is mij vandaag ook gelukt, maar alle spullen, ik heb ook geen idee...

Linken is mij vandaag ook gelukt, maar alle spullen, ik heb ook geen idee...
- skaoot
Is er blijkbaar niet voor iphone. Ik ben nieuwsgierig! Moet ook ernstig meer bewegen. Straks start to run weer op mp3 en opnieuw beginnen. Duimen dat het droog blijft!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
Het komt er wel aan voor iPhone, hoorde ik! Nog even geduld dus.
En het kan ook rennend of fietsend (en dus ook met de auto, maar dat probeer ik niet te doen) dus je kunt het misschien ook combineren met dat start to run!

- skaoot
Oeh dat klinkt goed! Dan maar even geduldig zijn ...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- skaoot
Gisteren en vandaag gerend, op naar les 3 van Start to Run! DomBosch is ook fan 

Goed dat je weer begonnen bent skaoot!
Denk je wel aan de verplichte rustdag tussendoor? ;-)
Hier gister les 9 afgerond! Nooit gedacht dat ik hier zou komen, super om te merken dat dit gewoon lukt!
Denk je wel aan de verplichte rustdag tussendoor? ;-)
Hier gister les 9 afgerond! Nooit gedacht dat ik hier zou komen, super om te merken dat dit gewoon lukt!
- skaoot
Vanaf nu rustdag, maar was zo'n lekker weer gisteren, even om eraan te wennen nog een. Morgen weer.
ja 't was heerlijk (hardloop)weer gister! Kan me goed voorstellen dat je dan even wilde gaan :-)
ik ben vandaag naar de sportschool geweest. t Ging wel redelijk maar helaas niet mijn hele programma kunnen afwerken. Volgende keer beter
- seleena
Goed gedaan Lotus!
Vandaag ga ik eens spinning fatburn uitproberen. Ben benieuwd en nerveus omdat het mijn 1e keer is... Daarvoor nog mijn gebruikelijke cardio dingen.
Vandaag ga ik eens spinning fatburn uitproberen. Ben benieuwd en nerveus omdat het mijn 1e keer is... Daarvoor nog mijn gebruikelijke cardio dingen.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Peter^
- Contacteer:
- Ravelijne
Ik heb vandaag denk ik alles bij elkaar vijf en een half uur gewandeld, waarvan een groot deel aan één stuk.
Morgen vast spierpijn.