Ben blij voor je
Wie weet zijn raken we samen zwanger dit jaar ofzo
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Het is niet de allergoedkoopste notaris die ik heb gevonden, maar wel iets goedkoper dan gemiddeld. Grote voordeel dat het dicht bij hun in de buurt is.
Ik heb net het aangepaste donorcontract gemaild, even zien of ik de afspraken goed heb opgeschreven voor ze.
Heel veel succes Eirann en ik heb enorm veel bewondering en respect voor je dat je deze keuze maakt. Heb even snel bij gelezen en ik vind het zo leuk voor je! Ik heb zelf 2 kids, waarvan de oudste al uit huis is en de tweede in volledige co-ouderschap. Als ik iets voor je kan doen op welke manier dan ook, let me know.. Den Bosch is maar 20 minuten hier vandaan!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3