Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
seleena

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door seleena »

@Bitemarks dat was eerst ook de bedoeling hem 2e hands te halen, maar dan moest ik hem gaan halen ergens tegen Brussel en hij paste niet in mijn achterbak met de stoelen plat. Daar zou hij 2e hands 75 euro zijn, bij deze garage was hij dus 79 euro. Tja of die van 75 euro nou echt 2e hands was joost mag het weten met zo'n klein verschil...
De rubber zou zeker her te gebruiken zijn als je hem al goed los krijgt, autootje is van 1995, en well alles wat vervangen moet worden gaat er niet 123 makkelijk af. Hij heeft het zo 'goedkoop' mogelijk willen oplossen voor me. Prutser is het jammer genoeg wel is niet de 1e keer, mja elke keer naar mijn garage in Den Haag rijden komt duurder uit vanwege benzine en dan moet ik nog het onderdeel ergens in Nederland weten te vinden.

Goed had ik de auto net helemaal gezogen, nat afgenomen rij ik naar de wasstraat doe ik mijn ventilator aan hoppa allemaal stof én glas terug in de auto :frusty: :frusty: :frusty: Weer de stofzuiger en doekje erbij :faint:
Ben zoooo blij dat ik gelogen heb dat ik vandaag naar Nederland moest, zou morgen anders geen sushi zijn geweest.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Kwam er dan nog weer een portie glas en stof uit de ventilatoren? Hopen maar dat alles nu echt weg is...

Ik kwam net huisgenoot tegen, en ik geloof dat ze een 'nieuwe' tactiek heeft: mij helemaal negeren. Nouja, mag ook denk ik? Ze stopte iig even met stofzuigen zodat ik erlangs kon, maar antwoordde niet op mijn 'hoi'. Ik snap het gewoon niet :roll: we hoeven echt geen beste vrienden te worden, maar dit is wel het andere uiterste...
Oja, ze had het briefje voor mijn deur gelegd, dus ze heeft het iig gezien :P
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
seleena

Bericht door seleena »

@Jezebel, ja dat gebeurde dus. Deed gelijk mijn ogen dicht.
Ik heb nu de ventilator al blazend en zuigend aan gehad, hopelijk heb ik het meeste mee.
Pfff veilig is anders :(

Gossie het briefje terug leggen voor je deur, wat wil dat nou weer betekenen :|
En nee zo moeilijk is het toch niet om normaal tegen iemand te doen. :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Ik gok dat het haar manier is om te zeggen dat ze het onzin vindt, maar dat ze geen zin heeft om er verder iets over te zeggen. Of zoiets.
Maar ergens is het een verbetering, want normaal reageert ze helemaal niet op berichtjes :roll:
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Heb je het geld al gekregen? :P

@skaoot: Is er echt niks wat ze voor je kunnen doen? Die planning is belangrijk, ik zou stennis gaan schoppen totdat je iig de tweede stage al mag starten. Kan je niet bij een stagecoördinator terecht met die klacht? Of gaan zij de boel voor je financieren als je uitloopt? :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

ik wacht even af of docent dan kan voor eindevaluatie. mocht dat gedoe worden, ga ik deze week nog een mail sturen naar mijn studiebegeleider dat ik niet in de problemen wil komen door ziekte van een ander. 1 april is deadline voor aanmelden stages van dit schooljaar...
Wellicht kan ik wat regelen dat ik al op papier krijg dat ik zeer waarschijnlijk wel een voldoende heb voor deze stage van de docent die mij begeleidt ofzo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Hopelijk kan er wat worden geregeld Skaoot, want als jij uitloop zou hebben omdat iemand anders ziek is zou dat wel zuur zijn...

@ Voleuse: ik heb net nog gekeken, en het is er nog niet... Ik geef het nog een paar dagen denk ik.
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Voleuse

Bericht door Voleuse »

skaoot schreef:ik wacht even af of docent dan kan voor eindevaluatie. mocht dat gedoe worden, ga ik deze week nog een mail sturen naar mijn studiebegeleider dat ik niet in de problemen wil komen door ziekte van een ander. 1 april is deadline voor aanmelden stages van dit schooljaar...
Wellicht kan ik wat regelen dat ik al op papier krijg dat ik zeer waarschijnlijk wel een voldoende heb voor deze stage van de docent die mij begeleidt ofzo.
Ja het zou inderdaad toch te gek zijn als het nu misloopt buiten jouw invloed om.. Gedoe!! :knuf:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Update : docent kan zei ze (moet maar dan ), wacht op bevestiging van stagebegeleider .
Mail naar stagebureau gestuurd met situatie en planning en geruststellend mailtje als antwoord , lekker snel ook. Kokt vast allemaal goed. Maar blijft gedoe.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
kitten

Bericht door kitten »

@Shraddah, als je het de moeite van het rijden waard vindt, ik heb hier in Tilburg inmiddels een garage gevonden die ik vertrouw. En die fatsoenlijk werk aflevert.
seleena

Bericht door seleena »

Thanks Kitten ik zal het onthouden! Vertrouwen in je garage hebben scheelt al een hoop kopzorgen.
Take me or leave me <3
skaoot

Bericht door skaoot »

Te vroeg half gejuicht. Docent zei dan wel dat ze kon, las ik vanmorgen mail dat stagebegeleider niet kon ivm belangrijk overleg die ochtend. Joh, jij hebt zelf die ochtend voorgesteld! Dat je die zou reserveren totdat ik bevestiging had van docent. Heb ik die, kun je niet! Aaargh. En dan wil ze die middag, maar dan kan docent niet (iets met dat docenten les moeten geven, heel vreemd). Dus nu overzicht van docent gehad wanneer het in haar rooster past, eind van de ochtend aan begeleider doorgestuurd... en nog niks gehoord. Grrrr! Hier kan ik niet tegen, zo afhankelijk zijn van een ander. Blegh.
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik hoop dat je snel meer weet skaoot, onzekerheid is echt kut
kitten

Bericht door kitten »

Goed gekomen, Skaoot?
skaoot

Bericht door skaoot »

Vergeten te melden : er is een eindgesprek ingepland! Duimen dat er niks tussenkomt.
Plaats reactie