het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
seleena

Re: het beweeg-topic

Bericht door seleena »

Spinning gaat hem niet worden voor mij. Te belastend voor mijn knieën :nopompom:
Zal nog zeker 15 kilo af moeten voordat ik dat kan volhouden.
En dan heb ik het nog niet over de ondragelijke zadelpijn :omg:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Les 11 gelopen vanochtend :)
Goed bezig allemaal!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
bravenewme82

Bericht door bravenewme82 »

Wat goed Jezebel!

Hier woensdag les 10 gelopen, dat was weer een stapje zwaarder en wel even pittig, maar ik heb het volgehouden!
Woensdagavond en gister wat spierpijn onderin mijn kuit (hoop niet dat ik ook diezelfde klacht in mijn hiel help als een aantal hier....), dus even rustig aan. Hopelijk morgen weer fit genoeg en zonder pijn om weer een lesje te kunnen doen :-)
skaoot

Bericht door skaoot »

Goed bezig allemaal! Na even wat ziekjes te zijn geweest vandaag dan eindelijk les 3 gedaan :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Goed bezig allemaal! Ik ga morgen 11,5 kilometer. En heb zo'n zin om m'n hoofd lekker leeg te lopen!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik geloof dat ik misschien iets heb gevonden dat voor me werkt.... De keukengordijnen moeten even dicht, dat wel. Ik kan dit, de mevrouw die het voor doet is heerlijk amerikaans motiverend (en dat werkt voor me :) ), t kan op elk moment, hoef er de deur niet voor uit. Win! En meerdere filmpjes voor als het nivo stijgt!

[youtube]<www.youtube.com/embed/df2gn6-w0dE[/youtube]

filmpje
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Zet hem op Anne :) Goed dat je iets hebt kunnen vinden!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
bravenewme82

Wat zijn we goed bezig met z'n allen! :-)

Hier gisteravond les 11 gedaan. Ging gelukkig een stuk beter dan les 10 :-)
Wever

Bericht door Wever »

Vaak ga ik hier niet posten, maar toch ook even melden dat ik (zeker nu ik veel vrije tijd heb) ook veel aan sportactiviteiten doe.

-joggen: doel is om aan de 10 miles van Antwerpen mee te doen (eigenlijk 16 km). Ik loop 'm nu in iets onder 1u50 (rustpauzes meegerekend) maar hoop het eigenlijk onder anderhalf uur te krijgen. Belangrijker is dat ik eigenlijk meer op asfalt en met hoogteverschillen zou moeten oefenen. Dat kan wel, maar dan heb ik geen correcte indicatie meer van afstand (ik heb 't geluk een park met joggingparcours nabij te hebben).
-karate: 1,5u per training, tot 4 trainingen per week. O, en op woensdag is het op een locatie die drie kwartier fietsen bij me vandaan is
-wii fit u. Klinkt wel belachelijk, maar geeft eigenlijk best veel verschillende soorten oefeningen. Je kan die ook achter elkaar opslaan als routine, wat motiveert om ermee door te gaan. Dat, heel wat evenwichtsoefeningen, dagelijks wegen en een stappenteller helpt ook aardig wat. (extra nota: ik ben erin geslaagd om een blaar op mijn kont op te lopen omdat die stomme trainer de wedstrijd 'V-shapes maken' pas opgaf na 100 stuks).
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voor die afstandsindicatie: een smartphone met gps kan dat oplossen. Er zijn legio gratis sportapps die de nodige dingen bij houden. Ik gebruik(te) zelf endomondo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
skaoot

Bericht door skaoot »

En eerder vanmiddag les 4 gedaan samen. 3 minuten rennen ging nog best goed! Ik vind het weer best leuk, ook al vind ik mezelf soms best zielig tijdens het rennen haha
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
cinderella

Bericht door cinderella »

Wij hebben vandaag een kilometertje of 8 gewandeld. Met warme choco met slagroom toe. Was beide weer eens lekker.
toen doet er nu niet meer toe
bravenewme82

waarom vind je jezelf zielig skaoot?

Goed zeg cinderella! En warme choco en slagroom is natuurlijk een mooie afsluiting :-)
skaoot

Bericht door skaoot »

Want het is moeilijk en zwaar en spieren die het niet gewend zijn en geconfronteerd worden met prutconditie etc. Tegelijkertijd vind ik het ook wel lekker om te doen. Ik ben een beetje raar.
seleena

Bericht door seleena »

Ffe iets lichts eten en op naar de sportschool! Gewoon cardio vandaag :)
Take me or leave me <3
Plaats reactie