Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Da's echt balen, Voleuse... Hebben ze überhaupt wel aangebeld?
- tessie
- Contacteer:
Hoe kan dat dan?
Ik zou er sowieso gewoon over klagen en dan ook nog dubbel klagen dat het jou een hele dag gekost heeft en dat zij blijkbaar niet eens de moeite nemen om op een normale manier aan te bellen ofzo.
Ik zou er sowieso gewoon over klagen en dan ook nog dubbel klagen dat het jou een hele dag gekost heeft en dat zij blijkbaar niet eens de moeite nemen om op een normale manier aan te bellen ofzo.
- Daantje
- Contacteer:
Wat Tessie zegt: klagen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jeetje, dat is zonde Voleuse! Inderdaad, klagen, helpt het niet dan lucht het misschien wel een beetje op.
- tessie
- Contacteer:
Nou ik zou er gewoon geen genoegen mee nemen. Word ie lekker dan, zit je de hele dag te wachten, omdat zij blijkbaar ook geen tijd kunnen aangeven, dus als je werkt kost het je een vrije dag, en dan ben je ook gewoon echt thuis en bellen ze blijkbaar niet aan ofzo. En dan denken ze dat je nog een x verzenkosten gaat betalen, bovenop het ongemak wat je hebt, de vrije dag die het je heeft gekost en dat je nu langer moet wachten? Zouden ze aan mij echt een verkeerde hebben.
- JJV
... en even de deurbel testen.
das hier keer t probleem geweest
das hier keer t probleem geweest
~\v/~
- Voleuse
Ja de deurbel is stuk (wist ik niet), en ze hadden me gebeld maar mn telefoon lag boven...
En om deze kutdag nog erger te maken is mn kat weg. Iemand had de achterdeur opengelaten, maar mijn schuwe kat kwam toch nauwelijks beneden dus ik maakte me geen zorgen maar nu is hij weg. Het stortregent, hij kent de weg hier niet, etr is hier vlak achter een sloot en een drukke autoweg nou
. Schiet mij maar lek vandaag, mijn katten betekenen alles voor me....
En om deze kutdag nog erger te maken is mn kat weg. Iemand had de achterdeur opengelaten, maar mijn schuwe kat kwam toch nauwelijks beneden dus ik maakte me geen zorgen maar nu is hij weg. Het stortregent, hij kent de weg hier niet, etr is hier vlak achter een sloot en een drukke autoweg nou

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

Sloot zal ie niet snel in vallen, maar genoeg hoekjes om te verstoppen (en te schuilen voor de regen nu). Hij zou nu wel lang genoeg in het huis moeten zijn om niet meteen te verdwalen buiten, dat scheelt misschien een beetje.
Sterkte!
Een dikke knuffel! Echt een rotdag! Ik hoop dat jouw kat snel terecht is!
Wat een klotedag Voleuse
. Dikke knuffel en ik hoop je dag morgen beter wordt en dat je kat weer veilig thuiskomt. Sterkte daar!

- Ravelijne
*knuffel!* Hoop dat poes gauw weer terecht is!
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik heb een grens overschreden.. Slapen in het bed dat hij normaal deelt met zijn vrouw.. Boos op mezelf.. Verdrietig en verward.. Altijd gezegd dat ik dat nooit zou doen..
- eireann
- Site Admin
Lastig SubInSecret.... En nu?
Poezebeest al terug Voleuse?
Poezebeest al terug Voleuse?
**Self Rescuing Princess**
- Voleuse
Nee
. Hij is wel in de buurt gespot, maar zelf heb ik m nog niet gezien.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nu ben ik weer enigszins in mijn normale doen.. hoewel ik pijn normaal niet schuw ga ik mezelf binnenkort heel erg pijn doen.. maar het moet.. zelfprotectie..