Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

**Self Rescuing Princess**
- thaliya
@Servus: hoe is het eigenlijk afgelopen met je leidinggevende?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- thaliya
Oh, las het net in het andere topic. Succes!!!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- juffie
- Site Admin

Ons meiske is vandaag gevallen op de peuterspeelzaal. Geen idee wat er gebeurd is, maar toen Jerry haar ging halen zat ze binnen bij de juf op schoot terwijl ze flink bloedde in haar mondje. Toen ze thuiskwamen naar haar tandjes gekeken en ik schrok al, een stukje van haar ene voortandje af en de andere leek een stukje naar boven in haar kaak te zitten...
Gebeld en we konden met spoed bij de tandarts terecht en daar bleek dat beide tandjes zo loszaten dat ze eruit moesten... Nu loopt ze dus de komende jaren met een gat in haar mond, want ze is pas 2,5 en het duurt nog wel even voordat ze haar grotemensentanden krijgt.
Ik vind het verschrikkelijk... Zó erg dat dit gebeurd is. Ze is helemaal onder de indruk.
Ik hoop dat dit geen invloed heeft op haar eetmogelijkheden en haar spraakontwikkeling.
Ik ben zo geschrokken en er ook echt verdrietig van. Ons mooie meiske met haar mooie lach en gebit...

MILF 

Oh bah. Dat klinkt naar juffie! Knuffel.
dat is vervelend voor jullie kleine meid. Knuffel
- Voleuse
Ach gossie, wat een pech! Hopelijk heelt het goed en heeft ze er verder niet teveel last van! Mijn broertje heeft ook eens zijn voortand eruit gevallen en toen kreeg hij een neptand die aan de omliggende tanden bevestigd was. Misschien dat dat een optie is, of misschien als ze wat ouder is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
He wat vervelend juffie, hopelijk heeft ze er niet al teveel pijn en last van inderdaad! Sterkte! 

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Veel sterkte juffie.. Kindjes met pijn is nooit leuk. Knuffel
- cinderella
Vervelend juffie. Hebben jullie nog gehoord hoe het gebeurd is?
Voleuse, is de poes al weer terecht? De mijne is inmiddels ook al 2 dagen zoek. Vanochtend een rondje gereden: ze ligt niet op straat, en vanmiddag een rondje gelopen: ze hangt ook niet in de bomen. Een zwarte poes op de grond zoeken hier op de omgeploegde weilanden, in de greppels en in de bosjes op de grond (hele hopen snoeihout waar ze in heeft kunnen zitten zoeken naar muizen) is geen doen. Vannacht slecht geslapen, hartstikke moe en ik kan wel janken, en vanavond moeten we ook nog gezellig op visite.
Voleuse, is de poes al weer terecht? De mijne is inmiddels ook al 2 dagen zoek. Vanochtend een rondje gereden: ze ligt niet op straat, en vanmiddag een rondje gelopen: ze hangt ook niet in de bomen. Een zwarte poes op de grond zoeken hier op de omgeploegde weilanden, in de greppels en in de bosjes op de grond (hele hopen snoeihout waar ze in heeft kunnen zitten zoeken naar muizen) is geen doen. Vannacht slecht geslapen, hartstikke moe en ik kan wel janken, en vanavond moeten we ook nog gezellig op visite.
toen doet er nu niet meer toe
- Voleuse
Nee, hij wordt wel steeds gezien in de tuin van de buren, hij eet zn eten daar op maar ik heb m nog niet gezien. Hoop dat ik m dit weekend te pakken krijg!
Is jouw kat gechipt? Heb je m op amivedi al aangemeld? Als het een buitenkat is dan komt ze misschien ook vanzelf weer terug
Is jouw kat gechipt? Heb je m op amivedi al aangemeld? Als het een buitenkat is dan komt ze misschien ook vanzelf weer terug

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- cinderella
Ja, de katten zijn beiden gechipt, ik geloof al sinds de dag nadat ik ze gekregen had. Maar wij wonen buiten, dus als ze dood zijn, en niet langs de weg liggen, dan is de kans dat ze gevonden worden uitermate klein. En als ze op de snelweg ligt denk ik ook niet dat iemand daarnaar omkijkt.
toen doet er nu niet meer toe
Wat vervelend dat hij nog niet terug is! Als hij daar eten krijgt is de kans dat hij terug komt niet zo heel erg groot, dan zit ie daar best. Misschien toch maar even niet voeren zodat hij daar op af komt als hij te schuw is om zo te pakken?Voleuse schreef:Nee, hij wordt wel steeds gezien in de tuin van de buren, hij eet zn eten daar op maar ik heb m nog niet gezien. Hoop dat ik m dit weekend te pakken krijg!
Sterkte cinderella!
- Voleuse
Hij gaat niet spontaan terugkomen denk ik want hij weet niet meer waar hij vandaan komt.. Ik ben allang blij dat ik weet waar hij zit, ben bang dat als we hem niet meer voeren hij verder de hort op gaat... Hij krijgt minder eten dan normaal dus hij blijft wel hongerig en hopelijk dus beter te pakken.