Woehoe! Al een reactie van de eerste uitgeverij: mijn verhaal is uitgeefbaar! Geen idee eigenlijk of er dan nog aan gesleuteld moet worden. Ik was een beetje overdonderd om door te vragen. Komt nog wel.
Oh wow, klinkt goed Boefje!
Ik kan mij voorstellen dat je een beetje overdonderd bent, zou ik ook zijn! Leuk om zo het weekend in te kunnen gaan, geniet ervan.
Thanx.
Maar het is ook eng. Eergisteren had ik gewoon alleen nog een verhaal geschreven. Gisteren had ik de man van de uitgeverij aan de lijn en kreeg ik best wat informatie over me heen. En 's avonds had ik moeite met inslapen. Allerlei vragen schieten door mijn hoofd. Er is nog een hoop uitzoekwerk. Een beetje alsof je de staatsloterij wint. Eerst juichen om de winst. Maar dan volgt al snel: en nu?
Beestje & ik zijn even op vakantie in Frankrijk. Google maar op: Moulin du Merle. Ik geloof dat er maar een in de wereld is.
En we zijn wat rommelmarktje wezen afstruinen met als mooiste resultaat; een klassieke violet wand.
Die stond al een hele tijd op ons verlanglijstje. Ik moet nog wel de stroomkabel vervangen, die is ook nog origineel met gewaxed katoen mantel. Maar YAY!!! we hebben een violet wand!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.