Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
Re: Jeejtje en Tweejtje
Jup! Al vermoed ik nu eerlijk gezegd dat hij weer even zo vrolijk is teruggedraaid.. 

MILF 

Dwars mannetje. Hopelijk draait hij nog een keer terug, of misschien heb je het verkeerd gevoeld en ligt hij nog goed.
- juffie
- Site Admin
Ja... idd, geen idee, we zien wel. Ik sta er wel een heel stuk relaxter in dan vorige week, toen overviel het me allemaal veel meer. Nu hebben we ons ingelezen enzo en er is nog een mogelijkheid tot draaien met 39 weken en dan direct inleiden. Dus ik ga die 2,5 week die het nog duurt totdat ik 39 weken ben maar rustig afwachten en gewoon wekelijks zien op de echo wat er aan de hand is.
MILF 

- seleena
Volgende keer toch doen wat Chell zei.chell schreef:Duw 'm stiekem een beetje naar beneden, zodat zn koppie vast klem komt te zitten

Duim voor je dat het goed mag verlopen meis.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- juffie
- Site Admin
Dank!
Heb nu wel echt last van mijn lijf. Buik doet zeer, banden zijn supergevoelig, heb last van de ischias in mijn been... Kortom; het is nu echt klaar. Tijd voor verlof. En dat kan en mag nu van mezelf.
Heb nu wel echt last van mijn lijf. Buik doet zeer, banden zijn supergevoelig, heb last van de ischias in mijn been... Kortom; het is nu echt klaar. Tijd voor verlof. En dat kan en mag nu van mezelf.
MILF 

- juffie
- Site Admin
Nou meneer doet prenataal al aan 1 april, want zonet bij de Verloskundige lag hij weer eigenwijs in stuit. Wordt vervolgd dus...
MILF 

Nou ja, nu mag hij nog... zolang hij niet dwars gaat liggen...
Als hij straks maar goed ligt.

Als hij straks maar goed ligt.
- JJV
- juffie
- Site Admin

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF 

- Voleuse
Mount everest 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
-
mooie buik!