Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Het is echt mijn dag niet. Gisteren Femdom feestje, was leuk maar wel met een dubbel gevoel naar huis gegaan. ik lag laat in bed, dus brak wakker. Belangrijke afspraak vandaag, dus toch maar opstaan. Vergeet ik mijn tas met alles om me in de trein te vermaken en wat dingen voor de afspraak. Ik loop toch maar door want op tijd zijn is belangrijker dan je niet vervelen. Bij Amsterdam zuid gaat het fout, mijn trein blijft stilstaan, geen treinverkeer naar schiphol. Ik kan kiezen tussen omreizen of afwachten. Had ik maar afgewacht, maarja, ik wilde het tijdsverlies zoveel mogelijk beperken... Vlak voor mijn eimdbestemming Leiden voel ik een hobbel... over een persoon heen gereden :(.
Zit nu te wachten op het verdere verloop van deze superdag
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nala

Bericht door Nala »

He get, dat is wel heel vervelend allemaal.
Kreeg gelijk dit nummer in mijn hoofd bij het lezen: http://youtu.be/o2I84-A9duY" onclick="window.open(this.href);return false;
JJV

Bericht door JJV »

Getver Voleuse wat naar!

Hopen op wat extra leuks voor de balans zo.
~\v/~
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Bleh, wat een rotdag voor jou Voleuse, maar ook voor de andere treinpassagiers en zeker voor het treinpersoneel.
seleena

Bericht door seleena »

Wat een nare dag! :( Gaat het weer een beetje Voleuse?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Jawel :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh man, in de trein zitten terwijl ie over iemand heen rijdt is zo fucking nasty. Ik zat in zo'n trein met alleen maar mijn statistiekboek als afleiding. Ik haalde nooit zo'n goed punt. Maar ik had toch maar het mondeling 'slecht nieuws gesprek' die dag afgezegd. Ik vond de bibberende stem van de conducteur die zei 'het is een aanrijding met een persoon en ehm iemand moet ehm gaan kijken dus ehm, ik ga kijken want ehm... Tja. Moment dames en heren'. Het was crappy.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ja, dat dus. De conducteur/trice en machinist(e) hebben ook geen fijne dag gehad. En dan te bedenken dat die daar dagelijks mee geconfronteerd kunnen worden. Brrrr.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Pffff, Zarath moet voor werk een paar daagjes naar Italië en een paar daagjes naar Spanje. Klinkt leuk en is het ook wel een beetje, maar het levert weinig op het is vooral veel gehaast en gedoe en (en daarom meld ik me hier) de data worden telkens last minute verschoven en zijn nog steeds niet zeker. We kunnen helemaal niks plannen en ons nergens op instellen en ik begin het echt vervelend te worden want we komen nergens meer toe.

Nou ja, ik stel me een beetje aan want we hebben net nog een fijn weekend met een fijne WS meet gehad, dus zo 'locked up' zijn we nog niet. Maar toch vervelend. Ik wil weer gewoon wat afspraken kunnen maken!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hopelijk komt er snel duidelijkheid!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Onduidelijkheid in planning is stom! Eerst kan je van alles, en uiteindelijk net niks.
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Precies dat!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Aaaargh, nu is Spanje idd weer last minute afgeblazen en moet het heel moeilijk ergens anders tussengepland worden. Ik kan zo ook niet handig plannen. Ik wil weten wanneer ik de beestjes moet voeren!
Nala

Bericht door Nala »

Wat vervelend, van die last minute veranderingen als het ook jouw agenda helemaal overhoop schopt (en niet alleen die van Zarath) en wat jammer dat er geen mildere tussenoplossing voor handen lijkt te zijn.
Sterkte! :hug:
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Onduidelijkheid over planning is niet fijn! Hopelijk snel meer zicht op!
Plaats reactie