't zijn de kleine dingen
- Voleuse
Re: 't zijn de kleine dingen
Het komt van hypnose 
Ik wil kunnen stilliggen bij pijn als ik getatooeerd word, want tot nu toe lukt me dat totaal niet, dus ik probeer het op deze manier. En de blauwe plek komt van de test. Dus kheb er niet van genoten nee, maar ik lag wel goed stil

Ik wil kunnen stilliggen bij pijn als ik getatooeerd word, want tot nu toe lukt me dat totaal niet, dus ik probeer het op deze manier. En de blauwe plek komt van de test. Dus kheb er niet van genoten nee, maar ik lag wel goed stil

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Hahaha! 

Tegen 1 van je beste vriendinnen (vanilla) kunnen zeggen dat je niet kan afspreken omdat je een date hebt (terwijl ze ook getuige was op mijn bruiloft) 

- Daantje
- Contacteer:
- Daantje
- Contacteer:
Even in mijn eigen huisje geweest. Ook al was het maar een kwartiertje om wat spullen op te halen en de planten water geven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Dat je verdrietig en moe thuis komt, naar boven loopt om je om te kleden; en dat de poes dan heel hard op 3 poten voor je uithobbelt zodat ze je vanaf de 1ste verdieping kopjes tegen je hoofd kan geven <3 Ik ben er even voor blijven staan 

**Self Rescuing Princess**
Een whatsappje krijgen om je uit te nodigen om te komen eten en vlak daarna een whatapp met een gesproken bericht met lieve woordjes van je vriendje
- phedre
- Contacteer:
even iets willen vragen aan de buuf via apje en dan eindigen met vier buurtjes aan een bakkie thee, koukleumend in de voortuin. Volgende keer vuurkorf erbij!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Daantje
- Contacteer:
Een kaartje uit La Douce France. Alle kaartjes trouwens, stuk voor stuk kleine beetjes steun en geluk die het allemaal dragelijker maken.
- Daantje
- Contacteer:
Een ontklit en anti-pluis borstel van Mama-D gekregen die het ook echt doet.
En ik heb nogal last van klitten momenteel.

Iedere keer een half forum vol troetel beren zien.
Een vriendje die je bedrijf over neemt omdat het niet lukt.
Een vriendje die je bedrijf over neemt omdat het niet lukt.