WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
miss_meeko

Re: WS valt af!

Bericht door miss_meeko »

Ik zit eindelijk op een gezond gewicht :D Weliswaar net.... maar alsnog wel gehaald. Vorig jaar 19 maart gestart om samen proberen af te vallen. Mijn startgewicht was 86,6 kilo met een bmi van 32,3. En nu ben ik 67 kilo met een bmi van 24,9.

Ik wil nu nog een paar kilo eraf want wil het liefst wil ik tussen de 60 en 65 kilo wegen. Officieel is mijn ideale gewicht 56 kilo, maar dat ben ik ooit wel geweest en toen zag het er echt niet uit. Maar voor nu wel heel happy met het resultaat :D

Toran is dus ook vorig jaar tegelijk gestart en bij hem is er 14 kilo af en is zijn bmi ook al redelijk wat punten naar beneden.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat goed van jullie! Hebben jullie een specifiek dieet gevolgd?
MILF :grin_ani:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Nee, geen specifiek dieet. Wel voedingsgewoonten aangepast en meer bewegen
Wever

Bericht door Wever »

Zo...heb mijn streefdoel van 'n BMI van 23 gehaald. :) Oftewel: iets meer dan 85 kg.

Hoe ik dat doe? Nou...bergen fruit, havermout, water en noten willen wel helpen. Is niet zozeer een dieet als wel dingen die ik graag eet.
Natuurlijk helpt 16 km joggen en 1,5 uur karate ook veel (niet dagelijks, maar wel regelmatig).
cinderella

Bericht door cinderella »

M'n tweede bmi-punt is eraf! Op naar de derde.
toen doet er nu niet meer toe
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:static: Goed gedaan allebei!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay voor jullie!

Ik heb me zojuist (weeeeer) voorgenomen om weer serieus aan het werk te gaan met goed eten en bewegen. Ik vind in m'n leuke jurken kunnen passen meer win dan koekjes. Dus. Simpel eigenlijk. Motivatie, een kast vol!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Geef mijnook zo n kast vol motivatie :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Motivatie is ook niet alles.. *sprak zij zwaar gefrustreerd*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Naast de sportschool en het fietsen ben ik verder ook m'n best aan het doen. Sinds vorige week dinsdag niet meer gesnoept, ik drink veel water, en ik heb al 3 weken geen warme choco gedronken op het werk. (en met 6 bekertjes per dag is dat best een groot ding voor me, alleen maar suiker die zooi!).

Gister voor het eerst een smoothie gemaakt, gelijk genoeg voor 2 dagen dus vanochtend ook gedronken, en nu heb ik er weer 1 gemaakt. 1 voor morgenochtend en 1 in de vriezer gestopt. Ook al 3 weken geen pizza/patat/makkelijk avond eten. Maar nog wel veel pasta en brood.

Vorige week donderdag avond bij de sportschool gewogen en dat was het zelfde gewicht als woensdagochtend thuis. Ben benieuwd; ik heb wel echt het idee dat ik goed bezig ben.

Morgen weer sporten :)
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Goed bezig Anne! Ziet er keurig uit, volhouden nu. :) :)

Hier is het al een tijdje rustig met afvallen, de hormonen en stoppen met roken de ene week zwaarder dan de ander.
Het lijkt er op dat ik mijn gewicht stabiel blijft.
Mja mag wel blij zijn na zo'n behandeling en stoppen met roken dat er niks bij is gekomen.

Maar het is de bedoeling nog wel af te vallen, ik ben op de helft van wat ik zou willen -23 kilo met nog -15 kilo zou ik blij zijn.
Het lukt alleen niet zo goed, dat stomme honger gevoel door het niet roken is echt demotiverend :nopompom:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Knuff shraddah, je doet t goed en het is nu alleen ff doorzetten!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Volhouden shraddah! Je kan het!

Ik zit op dag 6 en -1 :) blij mee!

Tessie, hoe is het met jou?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Kut. Ik probeer vanalles en kom alleen maar aan. Net weer bij de huisarts geweest die me weer het gevoel gaf dat ik gewoon teveel eet (wat echt niet zo is) en hij wist het ook niet. En was ook niet van plan verder na te gaan denken of te zoeken naar wat het zou kunnen zijn. Want enige rede voor aankomen die hij wist was een schildklier die niet goed werkt en die van mij is goed ingesteld dus hij wist het dan verder ook niet. Was een kwestie van te grote calorie inname dus.
Wel weer bloedprikformulier meegekregen, geen idee waarom als ie toch van mening is dat ik gewoon teveel eet. Maar o. a. lever en nieren en diabetes word nu gecheckt. Geen idee wat dat er dan mee te maken heeft maar goed.
Heb nu volgende week een afspraak bij een andere huisarts waar ik vaker ben geweest en die niet tegen de pensioenleeftijd aan zit. Dus ik hoop dat zij mss wel wat verder wil gaan nadenken over waar dit aan ligt, want het is echt niet normaal.
Tijdje terug verandering in m'n dieet geprobeerd, was nog strenger, en dan 1x per dag een klein btje fruit (had ik ook al 2,5 jaar niet gegeten). Ben in 5 dagen 1,5kg aangekomen. Die er ook niet meer af gingen, en later nog een halve kg bijgekomen ook.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Kut zeg :( goed dat je naar een andere huisarts gaat!
Plaats reactie