het beweeg-topic
- skaoot
Re: het beweeg-topic

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Ravelijne
Knap! Gefeliciteerd.
- eireann
- Site Admin

Donderdag weer.
**Self Rescuing Princess**
- lunaaa
Goed bezig!! Heb je een schema op laten stellen of doe je lekker waar je zin in hebt?
- eireann
- Site Admin
Ik doe eerst een beetje waar ik zin in heb, groepslessen uitproberen enzo. Maar ik ga: Dinsdagavond, donderdagavond, zaterdagochtend, zondagochtend. Zal later nog wel fitness bij komen. Deze donderdag ook gesprek met hun afvalcoach
Goed bezig Anne! En ook nog 4x in de week!!!! Petje af hoor, ik ben al blij als ik 1x in de week ga.
- eireann
- Site Admin
Vandaag terug geweest naar de sportschool.
Waar ik de zumba echt leuk vond, vind ik Steps geen klap aan. De lerares had gelukkig gezegd dat ze het niet erg vond als ik de les niet zou afmaken omdat het niet bij iedereen past, dus daar heb ik gebruik van gemaakt. Al dat rondjes draaien op die verhoging was iets te ingewikkeld.
Daarna nog wel 15 minuten op de loopband en 15 op een ligfietsding, dus wel een uur bezig geweest.
En ik heb elke week een afspraak met de gezonder leven mevrouw, die heeft me gewogen incl vet% en dergelijke. Ik was daar Savonds het zelfde als gisterochtend thuis zonder kleren! Dus dat viel mee
. En t is een leuke vrouw, die gaat een goede stok achter de deur zijn.
Waar ik de zumba echt leuk vond, vind ik Steps geen klap aan. De lerares had gelukkig gezegd dat ze het niet erg vond als ik de les niet zou afmaken omdat het niet bij iedereen past, dus daar heb ik gebruik van gemaakt. Al dat rondjes draaien op die verhoging was iets te ingewikkeld.
Daarna nog wel 15 minuten op de loopband en 15 op een ligfietsding, dus wel een uur bezig geweest.
En ik heb elke week een afspraak met de gezonder leven mevrouw, die heeft me gewogen incl vet% en dergelijke. Ik was daar Savonds het zelfde als gisterochtend thuis zonder kleren! Dus dat viel mee

- skaoot
Zaterdagochtend bij mijn ouders gerend, fijne omgeving! Het ging zo goed dat we besloten door te rennen tot een stuk verder dan halverwege, maar door tot een leuk punt wat ik DomBosch wilde laten zien. Dan maar stuk meer terugwandelen nadat rennen klaar was. Waren best wat bergop stukjes, maar dat ging ook goed. Voelde best tof
En vandaag aan de laatste week van Start to Run begonnen, we hebben 3 km in 22 minuten gerend en toen 1 minuutje gelopen, en daarna nog 7 minuten gerend. Misschien had ik nog langer gekund, maar moest ernstig drinken en lukt met dit flesje niet echt tijdens het rennen
Anders flesje regelen. Ik geloof echt dat we zometeen 30 minuten aan een stuk door kunnen! Awesomesauce!

En vandaag aan de laatste week van Start to Run begonnen, we hebben 3 km in 22 minuten gerend en toen 1 minuutje gelopen, en daarna nog 7 minuten gerend. Misschien had ik nog langer gekund, maar moest ernstig drinken en lukt met dit flesje niet echt tijdens het rennen

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- Voleuse
Progress hooray!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
- skaoot
goed bezig!
last van m'n knie dus rennen even minder. morgen nog eens proberen...
last van m'n knie dus rennen even minder. morgen nog eens proberen...