Je kunt die stress niet altijd voorkomen, Voleuse. Het is niet jouw schuld dat het beestje blaasgruis krijgt, omdat je hem in een andere omgeving moet brengen. Volgens mij zorg je hartstikke goed voor je beestjes!
Knuff
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses? Therapy?
Die van mij heeft dus gister een vogeltje gevangen, doodgemaakt en binnen neergelegd. En bedankt... En nu zit er een vogel (zo'n zwarte met oranje snaveltje?) Voor het kattenluikje druk te tsjielpen, en steeds als poes als een malle door dat kattenluikje springt vliegt ie weer op
Nu wist ik dat je baby's kon verwennen door ze steeds op te pakken en in je armen te houden. Vinden ze erg fijn natuurlijk, maar niet echt handig voor je eigen rust. Maar dat je je poezekind kon verwennen om der op je arm, over je schouder te laten liggen en nu niet meer anders wil. Is wel apart en ik wordt er soms een beetje moe van. Ze is eigenwijs en wil alleen maar daar zitten en anders gaat ze naar haar hok (waar ze s'nachts slaapt met deur dicht) de hele avond zitten. Iemand een tip hoe ik het weer kan minderen?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vindt het echt super dat ze zo blij me ligt.
Alleen ik kan me niet echt meer vrij bewegen of ze schrikt weg
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Wij hebben zojuist een nieuwe kat gehaald uit het asiel. Het is een meisje en we noemen haar Delilah. Freddy wil ernstig graag kennismaken, mevrouw heeft daar nog geen zin in. Maar het is geen vechten, dus het gaat vast goedkomen.
Ze went heel snel. Is vandaag op de bak geweest, weet het eten ook te vinden. Heeft (nog niet vrijwillig, maar wel ontspannen) even op schoot geknuffeld. Alleen heeft Freddie besloten dat ie bang is voor het kleine meisje. Vannacht heeft hij haar een keer achternagezeten, maar het is niet op een catfight uitgelopen.