WS valt af!
-
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Wat betreft T4 en T3, ik heb geleerd dat T3 de actieve vorm is en T4 de inactieve vorm, waarbij die laatste het meest in je bloed voorkomt. Het zou dus kunnen zijn dat er misschien is mis is bij de omzetting van T4 in T3, maar dan zou je bloedwaarde van T3 dus lager moeten zijn dan de standaard. Ik heb alleen geen idee of dit ook vaak voorkomt als aandoening.
- juffie
- Site Admin
@tessie: je bent (vind ik dan) echt geen dikke vrouw meer. Een paar jaar geleden was je dat nog wel, nu ben je hooguit stevig/gevuld. Okee, het is een poosje geleden dat ik je heb gezien maar je ziet er goed uit meis! *hart onder riem* 

MILF 

- tessie
- Contacteer:
Ja ik ben wel minder dik dan ik was, maar die artsen die weten (neem ik aan) niet meer hoe ik er toen uit zag (sommigen heb ik in die tijd uberhaupt nooit gezien) dus die zien gewoon een vrouw met overgewicht.
Net belde die arts waar ik dinsdag was, want ze had gebeld met een endocrinoloog (niet eens degene waarvan ik zei dat ik wou dat ze die belde) en ik moet volgende week nog langskomen om bloeddruk te laten meten omdat er nog een of ander hormonaal iets zou kunnen zijn, maar daarvoor moeten ze eerst mn bloeddruk weten.
Ze vroeg of ik dinsdag kon in de ochtend. Dus ik zei 'nee, want dinsdagochtend heb ik een intake bij de sportschool' En toen was ze even stil, en daarna zei ze dat ik dat wel snel geregeld had. Dus ik: 'Ja, dat is onze afspraak, toch?'. Stond ze even met dr mond vol tanden. En ik heb er wel even een leuk gevoel van. Had ze duidelijk niet verwacht dat ik dat echt zou gaan doen. Zoals Erwt1 tegenwoordig vaak zegt (waar ie dat vandaan heeft....) 'Lekker voor je!'
Net belde die arts waar ik dinsdag was, want ze had gebeld met een endocrinoloog (niet eens degene waarvan ik zei dat ik wou dat ze die belde) en ik moet volgende week nog langskomen om bloeddruk te laten meten omdat er nog een of ander hormonaal iets zou kunnen zijn, maar daarvoor moeten ze eerst mn bloeddruk weten.
Ze vroeg of ik dinsdag kon in de ochtend. Dus ik zei 'nee, want dinsdagochtend heb ik een intake bij de sportschool' En toen was ze even stil, en daarna zei ze dat ik dat wel snel geregeld had. Dus ik: 'Ja, dat is onze afspraak, toch?'. Stond ze even met dr mond vol tanden. En ik heb er wel even een leuk gevoel van. Had ze duidelijk niet verwacht dat ik dat echt zou gaan doen. Zoals Erwt1 tegenwoordig vaak zegt (waar ie dat vandaan heeft....) 'Lekker voor je!'
- juffie
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Nee ze wil pas die verwijzing geven als ik 3 maanden 3 keer per week naar de sportschool ben geweest en niet 3kg ben afgevallen.
En mijn eigen huisarts is nu op vakantie maar die kijkt er (via de mevrouw van het klachtenbureau) naar als ze terug komt.
En mijn eigen huisarts is nu op vakantie maar die kijkt er (via de mevrouw van het klachtenbureau) naar als ze terug komt.
Slik je toevallig ook nog andere medicijnen, naast die voor je schildklier? Het lijkt me megafrustrerend als je ondanks je inspanningen geen resultaat boekt, en dan ook niet serieus genomen wordt door de artsen.
- tessie
- Contacteer:
Nee alleen de anticonceptie-pil. Maar tis ook echt super frustrerend!
- tessie
- Contacteer:
Ik slik de pil al jaaaaaaren. En ik sta al anderhalf jaar stil, en ben in die tijd ook een keer veranderd van pil, dus dat lijkt me niet logisch.
- shareen_G
Pil zou best invloed kunnen hebben. Ook na langere tijd pas.
Ik heb een tijd lang allerlei wazige klachten gehad en sinds ik gestopt ben met de pil (die ik ook al jaren slikte) zijn die klachten als sneeuw voor de zon verdwenen.
En ik wil met liefde een kilo of 5 van je overnemen hoor!
Niet afvallen als je zo je best doet is frustrerend, maar afvallen als dat niet moet is ook frustrerend.
Ik heb een tijd lang allerlei wazige klachten gehad en sinds ik gestopt ben met de pil (die ik ook al jaren slikte) zijn die klachten als sneeuw voor de zon verdwenen.
En ik wil met liefde een kilo of 5 van je overnemen hoor!
Niet afvallen als je zo je best doet is frustrerend, maar afvallen als dat niet moet is ook frustrerend.
Waar een wil is, is een weg
Je mag wel wat kilos van mij hebben hoor shareen en de pil kan op heel veel dingen invloed hebben. Ik zou zelf ook veel liever mijn spiraaltje weer terug hebben. Maar dat mag niet ivm endometriose. Ik mag niet meer stoppen met de pil totdat ik in de overgang ben (en dat kan mij niet snel genoeg)
- skaoot
Hoera, eindelijk weer wat beweging erin de goede kant op, onder 95 vanmorgen. Nog 10 te gaan 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- tessie
- Contacteer:
Je wil niet weten wat ik er allemaal voor moet doen (en laten) maar ik ben weer afgevallen! Na ruim anderhalf jaar! 

- Yara
Wat fijn, tessie!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- seleena
Oh wat goed Tessie! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3