het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
skaoot

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Vorige week deed knie stom en toen deed weer stom, dus een week niet gerend... maar net wel weer, en kon 17 minuten rennen, 1 minuut lopen, 13 minuten rennen volhouden! Wooooot, was even bang dat ik 5 lessen terug kon :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dus ik heb me ingeschreven bij een sportschool. En ik ga vanavond voo het eerst een groepsles doen, Zumba. Heb echt nul conditie dus wel spannend. Heb de instructrice al ontmoet en die leek gelukkig erg aardig. Dinsdag intake voor het fitnessen met uitleg en schema maken enzo. Spannend!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zumba is best ok Tessie! En die apparaten ook wel met een muziekje erbij!
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Suc6 Tessie!

Ik ga na de hele week niet sporten, vandaag toch ffe binnen springen.
Natuurlijk wel veel gewandeld. :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Crownless

Bericht door Crownless »

Hoera ik hoef niet onder het mes. Muh want nog steeds niet bekend dat dan wel. Vandaag begonnen met prolotherapie. Das geïrriteerde zenuwen een dosis glucose geven. Via prikjes. 8 op elk been. En is niet leuk. En dat moet als het helpt in totaal 6 à 8 keer. Ik baal. Ik heb steeds vaker gewoon last van mijn benen tijdens gewoon lopen of springen.

Niet leuk.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ah dat is kut Crownless!

Succes tessie, zumba is leuk!
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat klinkt heel naar. Maar geen operatie klinkt dan wel weer fijn. Hoop dat het gauw helpt, Crownless!
skaoot

Bericht door skaoot »

Balen dat het een nare behandeling is. Extra hard duimen dat het het gedoe waard is! :knuf:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
cinderella

Bericht door cinderella »

Crownless, ben je al bij een podoposturaal therapeut geweest? Mijn vader kon ook nooit hardlopen maar doet het nu toch wel. Is pas na zijn 55e begonnen nadat hij goede zooltjes heeft aangemeten gekregen.
toen doet er nu niet meer toe
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik heb al zooltjes, helpen iets maar niet genoeg.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Zumba was gisteren best leuk haha! En ik hoefde ook niet halverwege af te haken ofzo. Viel me mee.
Morgen ga ik spinning proberen. Dat lijkt me wel erg :X Maar op zondag is er alleen body power of spinning en met mn elleboog gaat body power niet lukken :S
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ga morgen loopband, roeien en.crosstrainer doen. Misschien ook de aparaten, hangt van de tijd af
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Ha! Vandaag is het gelukt om 32!!! minuten te rennen aan een stuk! En Dombosch ook :)
Ik dacht eerst dat het niet ging lukken en laatst 5 minuten was zwaar, maar ik wilde het verdorie volhouden en die 27 minuten had ik ook al overleefd. Dus woooohooo! Wel "maar" 4,44 km, moeten er 5 worden. Maar daar gaan we aan werken met eigen muziek :mrgreen: bye bye Bieber en Swift (tijdloze muziek volgens Evy) :pukey:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Goed bezig! :thumbsup:
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow spinning was echt wel pittig hoor! Ik kon echt lang niet alles volhouden (ik had geen idee dat staand fietsen zo zwaar was, ik fiets zowat nooit en al helemaal niet staand :P) Maar ik heb de les wel gewoon helemaal gedaan, maar dan echt in m'n eigen tempo, op m'n eigen niveau. Het was echt wel zwaaaar! Als ik het echt zou kunnen volhouden allemaal (of in elk geval bijna) dan zou ik het wel leuker vinden. Over een tijdje nog maar eens proberen, als ik wat meer beenspieren heb.

Morgen wil ik toch body power proberen. Sprak de instructrice vandaag en die dacht dat het met m'n elleboog wel moest lukken (evt sommige oefeningen overslaan) en ik heb ook even gekeken en zag er wel leuk uit. Was wel leuk, die les deden ze vanmorgen buiten op het dakterras lekker in het zonnetje :D
Plaats reactie