Gewoon aan beginnen Lotus. Niemand die op jou let joh.
Heel herkenbaar Tessie. Gelukkig hebben ze op mijn sportschool t.v. op de toestellen.
Dat scheelt een hoop, vaak begin ik te kijken maar dan raak ik zo geconcentreerd in het sporten dat ik vergeet te kijken.
Volgende week ga ik ook meer groepslessen doen, deze week te veel op de toestellen geweest.
Niet echt motiverend.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik ben de hele week niet geweest.... Ik denk dat het er dit weekend ook niet van komt. Ik hoest nog te veel. Volgende week weer met frisse zin verder! (ik mis het!)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
eireann schreef:Na een week niet sporten vanavond weer naar de.Zumba. Ik zet het expres hier neer zodat ik wel GA vanavond
Hoe laat moet je gaan Anne?
Ik ga ook naar Zumba vanaaf en ik denk toch even wat fitness doen.
Take me or leave me <3
Blij dat rennen gisteren op de planning stond als ik het weer zo zie... Alweer de 4e keer met eigen muziekje, en dus de 5e keer dat we 30 minuten (of meestal 31-32) aan een stuk door rennen! Vind het nog steeds best awesome dat het echt lukt. Steeds weer. En dat ik merk dat we steeds iets sneller gaan, en iets minder buiten adem (of in ieder geval weer sneller bij adem) als we klaar zijn
Ennnnnnn ook wel trots dat ik het toch steeds om de dag doe, ondanks drukte/moe/*excuus zoveel*. Daar ging het eerder vaak mis met sportvoornemens.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Dat is inderdaad echt super tof om te zien dat je conditie vooruit gaat en steeds langer met iets bezig kan zijn!
Ik krijg altijd complimentjes van dames als ze me lang zien rennen. *trots is*
Jaa Zumba is leuk! Die ga ik zeker doen, nu maar wat huishouden is ook bewegen.
Take me or leave me <3
Ha ja, ik heb ook altijd 2 x 10 min extra van het fietsen heen en terug :-)
Ik wil morgen Body & mind (combi van yoga en pilates) gaan doen. Moet even kijken of het in mn planning past, want moet deze week sowieso 2 keer cardio doen nog.
Weer geen body & mind gedaan Moest vandaag cardio doen. Omdat de sportschool zo en maandag dicht is, en ik zelf donderdag niet kan, zou het anders wel lastig worden om 2 keer cardio te halen voor voglende week dinsdag.
Mss volgende week body & mind dan, hopen dat het dan wel lukt.