WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Ravelijne

Re: WS valt af!

Bericht door Ravelijne »

Go Tessie! Is het de sportschool die het verschil maakt, denk je?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nee denk ik niet, ik was in de eerste week sporten 2 kg aangekomen :') Dus daarna dieet aangepast ook.
Ik eet nu gewoon echt heel weinig, dus weinig calorieen, weinig koolhydraten en weinig vet. En dat in combi met meer verbranden door het sporten. Dat werkt. Voor nu.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fijn dat je bent afgevallen Tessie. Maar het klinkt wel echt als strafkamp hoor!
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wow, dat is inderdaad wel heftig. Hoop dat je wel al je vitamines en mineralen nog ergens uit kunt halen!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja tis niet echt fijn op deze manier, maar ja. In het begin was ik ook echt wel dizzy maar das nu wel over.
Ik eet veel groente (want weinig calorieen) en ook nog multivitamine pillen, dus denk dat ik wat vitamines betreft wel goed zit. Verder niet zo'n inzicht in watvoor kwaad het kan om lang zo weinig te eten. Vraag het wel een keer aan een huisarts als ik ergens last van krijg ;-)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Is dat niet een klassiek crashdieet?
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb eigenlijk geen idee wat precies een crashdieet is.
Ik eet gemiddeld 700 kcal per dag (varieert van 500 tot 900) met ongeveer 5 gram koolhydraten. En dan dus 3 keer (soms 4) per week een uur sporten)
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay voor eindelijk afvallen. Is dat trouwens niet meestal dat als je begint met sporten dat je aankomt? Iets met spieren die zwaarder zijn?
En dat klinkt eerlijk gezegd wel als heel erg weinig, 700kcal per dag... Je hebt toch iets van 1200 kcal nodig om de boel draaiende te houden (waaronder je stofwisseling)?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Yara

Bericht door Yara »

Dat is een crashdieet.;-) wel fijn dat je eindelijk afvalt!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou, body builders dromen ervan om zo snel zoveel aan te komen qua spieren. Je kan per jaar maar een paar kilo aankomen qua spieren, dus dat kan het niet geweest zijn.
Maar voor mijn lichaam en stofwisseling gelden blijkbaar geen standaard dingen. En ik loop gewoon nog en kan ook nog sporten. Dus zal wel meevallen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jouw lijf lijkt inderdaad raar te zijn qua stofwisseling enzo, maar ik hoop voor je dat dit er niet voor zorgt dat je keihard gaat jojoën...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Maar kom je dan niet meteen weer aan zodra je normaal gaat eten? Ik weet dat je niet op dit soort opmerkingen zit te wachten als je net iets gevonden hebt wat werkt, maar zo weinig eten is gewoon echt niet gezond...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb geen idee. Ik kwam nu ook gewoon al heel veel aan, was totaal al 10 kg aangekomen. En aangezien ik van de huisarts ook geen hulp hoef te verwachten, doe ik dit nu zo. Voor nu werkt het. Als het niet meer werkt, dat zie ik dan wel.
Verder kan ik niet echt vinden wat er zo ongezond aan zou zijn, en ik merk verder ook niet echt dat ik me slecht voel ofzo.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Echt langdurig zo weinig eten is roofbouw op je lichaam als ik t internet moet geloven.

Ik weet dat je graag nog wat meer wil afvallen, en ik hoop dat je een manier vind die bij je lichaam past om dat te doen. Maar ik maak me nu wel zorgen om je gezondheid...
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, ik ook.
Plaats reactie