Mijn oude vertrouwde autootje (vw polo 1997) komt niet meer door de apk heen . Nou moet ik dus met spoed een nieuwe hebben. Ik gebruik hem doordeweeks eigenlijk nooit. Maar alleen voor de weekenden op en neer naar Brabant. Het moet dus wel een betrouwbare auto zijn waar ik lange stukken mee kan rijden. een paar eisen zijn dat het er 1 is waar ik niet met 1 windvlaag naast de weg lig, de verzekering + belasting niet te hoog zijn en als het lukt zou een klein beetje meer luxe wel fijn zijn (Betere stoel, evt airco, niet te hoog aantal km's). Mijn VW polo heeft altijd aan mn wensen voldaan dus met een iets nieuwere polo waarmee ik het eerste jaar/ 2jaar niet teveel kosten heb zou ik ook heel blij zijn. Dus als iemand nog iets weet of een betrouwbare verkoper weet (en evt navraag voor me wil doen) dan hoor ik dat echt heel erg graag. Mijn dank zou heel erg groot zijn
Kijk ook eens naar een Subaru Justy. Dat is de Japanse variant van mijn Pindaatje. De grap van de eCVT is dat ze zuiniger zijn dan de handgeschakelde bakken. Bovendien kun je bij glad weer de 4WD aanzetten.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ik ga vandaag naar een auto kijken. Het is een Opel agila niet de meest hippe auto om te zien maar hij is uit 2004 en goed onderhouden. Een oud klasgenootje haar opa is vorige week overleden en haar oma kan niet auto rijden dus moet hij weg voor niet al teveel geld. En hij is gewoon iets zwaarder en iets luxer dan ik nu heb. Volgens de kwikfit meneer een prima auto met over het algemeen weinig klachten. En ik moest naar de tante van mn oud klasgenootje bellen en die riep al ow wat leuk dat is lang geleden ik weet jou nog wel te herinneren van de basisschool. En dat zal mn moeder fijn vinden als ie naar een bekende gaat. (ik ken die hele oma niet) maar Twas dus wel heel oprecht allemaal aan de telefoon.
Klinkt goed! Opel Agila is idd een fijne auto, vriendin van me heeft 'm gehad. Is kennelijk zoiets als de Suzuki Wagon R maar met een betere motor of zo, als ik het me goed herinner.