40 minuten fietsen en 50 minuten crosstrainen zit er weer op.
Cardio is saai. Thank god dat ik een beetje t.v. kan kijken op de toestellen.
Ik wilde vanavond gaan vragen hoe het bij jou gaat het sporten Anne?
*Schop gereed heeft*
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Lekker bezig shraddah!
Ik had na de hele dag opruimen echt geen zin, maar ben toch gegaan. Eerst uurtje cardio en daarna nog krachttraining. Morgenavond ga ik denk ik weer BBB/Steps doen.
Oh goed dat je toch bent geweest Tesss
Morgen wil ik ook weer eens Zumba gaan, groepslessen zijn echt leuk!
En in de ochtend als ik uit bed kom nog wat cardio.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Wever schreef:Genomineerd voor volgende kyu (5e...oftewel blauwe band karate). Is op de 27e. Ik kijk er al naar uit.
Geen verstand van kye. Maar suc6 in ieder geval Wever!
Take me or leave me <3
Goed dat je weer gaat beginnen Anne!
Ik vind de groepslessen op de sportschool echt leuk, vooral Zumba. Ben gisteren twee keer geweest zelfs.
Mn sportschool gaat verhuizen, ze gaan samen met een andere nieuwe. Voor mij veel dichterbij dus das wel lekker maar hoop dat het wel net zo leuk is ook daar, ben benieuwd. Per 1 augustus is dat.
Vandaagweer gerend. Kwam erachter dat het al een maand was sinds laatste keer! Dus weer opnieuw gaan opbouwen naar 30min rennen. Maar kon 1,5 km in 12 min in een keer, paar minuten pauze en toen nog een km. Gaan gewoon weer door! En ik had erger verwacht.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Hier is de training voor de dam tot damloop echt begonnen. Zestien kilometer, ik vind het best een eind.. Ik zat al wel op 10 á 12 in de weekenden, maar wil vooral ook wat sneller worden.