Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
perman

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door perman »

Als die dingen niet harder dan 25 km/uur gaan vallen ze onder de snorfiets, en dan zou een helmpje nou weer net niet verplicht zijn en gelden er dan ook geen eisen aan, net zoals op de fiets.
.
Mack

Bericht door Mack »

perman schreef:Als die dingen niet harder dan 25 km/uur gaan vallen ze onder de snorfiets, en dan zou een helmpje nou weer net niet verplicht zijn en gelden er dan ook geen eisen aan, net zoals op de fiets.
Dat zou dan alleen gelden voor fietsen met trapondersteuning, ik had juist begrepen dat dit om een soort mini-scootertjes ging en dan moet je nog altijd ouder zijn dan 16 om er op de openbare weg op te rijden.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh, ik heb nog een WTF trouwens, ik wist het wel van ziekenhuizen (en vond het daar ook al stom...) maar dat het bij individuele zorgverleners ook zo was wist ik niet.

Ik ben een therapeut om een afspraak te maken voor tweedelijns zorg. Verwijsbrief nodig van huisarts, allemaal prima.
"Ja, zegt ze, het hangt er wel vanaf welke verzekering je hebt." Oh? ik dacht dat tweedelijnszorg onder het basispakket viel. En dat klopt ook, maar een zorgverlener heeft een contract met een verzekeraar, en daar zit een plafond aan. Dus klanten die bij xxx zijn verzekerd kan ze niet meer accepteren want dan krijgt ze niks vergoed.

Dat is toch zot?
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

Ik ging naar mn werk voor een studiedag met training toe. Kwam een vergadering en twee certificaat uitreikingen bij...

training loopt 'natuurlijk' uit... en ik liep er "want zou toch geen studenten zien" ongeveer bij als spiderman...
~\v/~
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

In een blauw/rood spandex pakje?! :shock:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*beeld heeft* :schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nala

Bericht door Nala »

Voleuse schreef:*beeld heeft* :schater:
:schater: *ik ook*
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Hé Permanent post weer.
Geniet van de positieve momenten.
JJV

Re:

Bericht door JJV »

eireann schreef:In een blauw/rood spandex pakje?! :shock:
Hmnee.. de zwarte versie

...en niet in spandex
~\v/~
Oppergodin_Hera

Re: Re:

Bericht door Oppergodin_Hera »

JJV schreef:
eireann schreef:In een blauw/rood spandex pakje?! :shock:
Hmnee.. de zwarte versie

...en niet in spandex
jammer :( :(
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Stuur ik aangetekend (7,95 €) een bezwaar naar mijn werkgever, staat op envelop en op verzendbewijs postbus x. Kijk ik vanmorgen via track&trace: afgeleverd op het adres: postbus y.
Bellen naar PostNL (45 ct/MIN). Na 6 minuten uitzoekwerk vertelt medewerker aan telefoon me: Ik ga u even doorverbinden naar een collega die het uit kan zoeken. Krijg ik een bandje: er zijn nog 12 wachtenden voor u.
Geniet van de positieve momenten.
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik kreeg woensdag van mijn exman een envelope van de bank. Hier zat een nieuw bankpasje in. Dit had door zijn werk een maand bij hem thuis gelegen. Mijn pasje verloopt pas 2016, dus ik had geen nieuwe verwacht. Daarnaast heb ik 6 maanden terug een adreswijziging doorgevoerd naar mijn nieuwe adres.

Dus ik naar de bank. Ja mevrouw u woont hier ook op uw nieuwe adres....behalve voor uw bankpas.....daarvoor woont u nog op uw oude adres..... Maar dat zoeken we uit.

Word ik een dag later opgebeld. Tja de systemen liepen niet synchroom aan elkaar,maar ik moet er maar op vertrouwen dat het nu klopt...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb hier Vier Handen op één Buik op staan. Leontien van Moorsel helpt een alleenstaande tienermoeder van 19 met 2 kinderen, een hond en zwanger van een derde kind. Terwijl één van de vaders alleen langskomt wanneer 'ie zin heeft en geen van beide überhaupt financieel bijdraagt. :shutup:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh man, ik vind het zo moeilijk om daar oordeelloos in te staan maar drie keer zwanger?ijn eerste reactie is 'man, dat is dom'.
Maar was het dan niet per ongeluk? Is dat falende seksuele voorlichting, ontzettend foute puber-inschatting (zoals je ook kunt denken dat jij de enige roker bent die geen kanker gaat krijgen, 'dat gebeurt mij niet') of religie of intelligentie? De gedachte 'als ik nu nog een kind krijg houdt hij wel van me'? Hoe kun je 3 keer ongepland zwanger raken? Welk drama zit daarachter?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Misschien was het wel niet ongepland, dacht ze dat het liefde zou brengen en houden. Er zit denk ik hoe dan ook een verdrietig verhaal achter.

Ik vind tv tegenwoordig steeds schunniger, alle zielige dingen uit de kast trekken voor kijkcijfers. Net als dat programma 'geld maakt gelukkig'. 3 mensen die hun (oprecht) zielige verhaal mogen vertellen, dan worden ze ondervraagd door een panel. 'hoe ga je dat oplossen, hoe heeft het zo ver kunnen komen'. Met van de week de charmante opmerking 'ik snap niet dat je al lang bent afgevallen! Je snapt toch dat dikke vrouwen minder snel een baan krijgen!' De grootste bedoeling is om die mensen te laten huilen.

En het publiek heeft 100 euro per persoon om toe te wijzen aan 1 van de 3. (voor een totaal van 10.000)

Hoe diep moet je zitten om daar aan mee te doen? Het 'helpt' die mensen wel, maar tegen welke prijs?
Plaats reactie