Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Tigerlily

Re: Vrolijk!

Bericht door Tigerlily »

Het moet dan echt klaar zijn, ofja mijn spullen en ik moeten er wonen.
Aangezien mijn kamer al verhuurd is.
cinderella

Re:

Bericht door cinderella »

eireann schreef:Ik heb nog geen idee waar het is :) maar ik zal het zeker onthouden!
Waar je in Drenthe ook moet zijn, je moet zowieso via Zwolle rijden. En dat is vanuit Den Bosch het snelst via Arnhem en Apeldoorn; Utrecht en Harderwijk is omrijden. Dan liggen wij ongeveer een kwartier over de snelweg karren uit de route, dus ongeveer 30 km enkele reis.
toen doet er nu niet meer toe
skaoot

Bericht door skaoot »

Laatste voorbereidingen en dan morgen naar Southside! Woot woot! :static: :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

De tassen staan gepakt in de hal, nu nog een nachtje slapen en dan naar Southside! Whoohoo!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Veel plezier!
chell

Bericht door chell »

Jeej, vakantie! Morgen naar Best Kept Secret :static: :static:
seleena

Bericht door seleena »

Ik kan mijn trouwkleding nog laten vermaken, yay!!! :static:
In augustus kan ik ze dan weer eens aan doen op een trouwerij van mijn nichtje. :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vandaag de tent opgehaald, ben er echt blij mee! Daarna nog naar een heeeeeeele grote Kampeerwinkel geweest (duur!) maar leuk om alles te zien wat er allemaal is. Bij sommige dingen denk ik wel, als je ZO uitgebreid gaat kamperen kan je misschien beter thuis blijven. (zulle sommige ook wel van mij gaan denken misschien :) )

Daarna ben ik bij iemand langsgegaan die is gestopt met kamperen en die aardig wat handige dingen over had. En die heb ik betaald in een lokaal-ruil-waardemiddel, dus die hebben geen euro gekost :) Dus nu ook: vloer voor in de tent, 2 campingstoelen met kussentjes, een organizer en hangers voor aan de stangen van de tent en een Tefalpannenset (zo'n in elkaar stapel gebeuren met los handvat).

Heb helemaal zin er in !
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Handig!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Foto's! Vooral van de organizer en hangers, dat klinkt super handig, ben heel benieuwd! :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Hoelang wil je daar blijven kamperen anne? Als het regent, kunnen we bij jou op bezoek.
Geniet van de positieve momenten.
chats

Bericht door chats »

Terug van een leuke midweek Vlieland. Heel leuk om daar na een jaar of 18 weer eens te zijn. Blijft een heerlijk eiland om te vertoeven.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

W00T! Ik ben zelf van klein-Belgisch-dorpje-van-Zarath naar Breda geraakt! Er is tòch een OV verbinding, al hebben ze 'm wel heel goed verstopt en komt hij in geen enkele routeplanner boven, als je er op zoekt. Maar in een regioblaadje stond een hint en met goed zoeken was het te vinden.

Het werd wel nog een avontuur, want er zijn een aantal haltes verplaatst en tijdelijk opgeheven, maar nergens stond goed aangegeven waar en welke dan (zelfs niet op de site van Veolia zelf!!!). Dus eventjes dacht ik dat ik zou stranden, ergens in Brabant in the middle of nowhere, maar toen zag ik de bus rijden en mimede ik naar de chauffeur dat ik verdwaald was en de bushalte niet kon vinden (dat ziet eruit als verward kijken, met je hoofd schudden en je shouders hulpeloos ophalen) en toen stopte hij en liet me er tussen de haltes in. Bleek dat hij de eerste keer dat hij de nieuwe route reed, de tijdelijke halte óók niet had kunnen vinden. :D

En het is gelukt. Ik ben wel ongeveer de hele dag op pad geweest voor 100 minuten rijles en 2 uurtjes shoppen in Breda, maar het is gelukt! :static: En het terrasje waar ik 50 minuten op mijn aansluiting heb zitten wachten rekende nog de ouderwetse prijs van € 1,50 voor een Ice Tea en het was gezellig en de zon scheen en rijles ging goed, dus yay! :static: :static: :static:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat een avontuur Ravelijne ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ravelijne op avontuur idd! :D
MILF :grin_ani:
Plaats reactie