Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Oppergodin_Hera

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik begrijp overigens die reclame over kroketten en frikandellen niet. Zitten ze beide met een frikandel in hun handen, vraagt de voice over of ze een open relatie hebben...
Boefje

Bericht door Boefje »

Die begrijp ik ook niet.

Wat ook tenenkrommend is, zijn van die kul-termen die verzonnen worden. Zoals van de Sun. De vaatwastabletten. Die hebben maar liefst Clean-Boost technology! WTF! Die dingen bevatten gewoon zeepelementen!
En er is nog zo'n reclame met net zo'n term terwijl er dan gewoon azijn in zit, ofzo.
(Ik heb dan ook een tering hekel aan slogans als "Restyle your life". Ze komen toch echt alleen je huiskamer/slaapkamer opnieuw inrichten... :roll: ).

Of reclames die iets bijzonders maken van groen-gras. Ik weet effe geen voorbeeld maar het komt neer op iets in de trend van "wij hebben water met echt H2O". Je moet dan blijkbaar gaan twijfelen of de concurrent het in zijn product heeft zitten... :roll:

Of jongedames die iets op hun huid smeren en er wordt geroepen dat het tegen rimpels werkt! Ja, hallo! Op die leeftijd heb je nog geen rimpels!
Of een apparaat dat cellulitis wegwerkt op iemand die het niet heeft.
Die meid van Nivea die zo straalt omdat ze dagelijks haar kont insmeert om de boel te verstevigen... WELKE KONT? ZE HEEFT ER GEEN!

Meiden die touwtje springen ter indicatie hoe moeilijk het is tampons in te brengen.... Als je zo springt vallen ze er juist misschien uit! :mrgreen:

Alle reclames met vrouwenproducten irriteren me eigenlijk... Have a happy period!
De enige leuke was die van Libresse laatst. Die meiden die juichend van het toilet komen omdat ze iets gewonnen hadden. Zoiets.

Eigenlijk geven reclames vooral de impressie dat je dom bent... :nopompom:
JJV

Bericht door JJV »

Yesss not pregnant.
( voor sommigen elke maand juist weer spannend en een feestje )
Oppergodin_Hera schreef:Ik begrijp overigens die reclame over kroketten en frikandellen niet. Zitten ze beide met een frikandel in hun handen, vraagt de voice over of ze een open relatie hebben...
die s laatst in een blad uitgelegd. . Ze nemen expres een hyper truttig gezin.
en in dit geval moet dat gezin dus afwisselen in hun snack gedrag.
De voice over vraagt dan of ze in meer dingen willen wisselen. .
( lachuhhhh )

Dat 'goede' snacken schijnt ook voor de tv met sport aan te moeten.
... dan snack ik maar niet. Is mijn reactie meestal.
~\v/~
Boefje

Bericht door Boefje »

Oppergodin_Hera schreef: Noouuu mijn dochter was de badkamer niet uit te krijgen en toen was het pompje na 3 dagen leeg :confused:
Pluu schreef:Daar is Kotertje het niet mee eens, die vindt handen wassen geweldig. Hij heeft daar echter geen automatische zeeppompjes voor nodig, met water is ook al feest.
Maar als je kind het niet leuk vindt (ongeacht of het met of zonder automatische dispenser is), leer je het toch de handen te wassen. Omdat dat nuttig is. Dat is de primaire functionaliteit. Dat ie het leuk vindt, is mooi meegenomen maar niet bijster relevant. De reclame brengt het echter als een relevant iets. En daar stoor ik me aan!

Net zoals ze hier op het bedrijf "het nieuwe werken" verkopen onder het mom van dat het het bedrijf aantrekkelijk maakt voor sollicitanten. Wat een kul! Sollicitanten zijn vooral geïnteresseerd in werkinhoud. Dat "het nieuwe werken" een pre kan zijn, geloof ik wel. Maar ze kiezen toch vooral op werkinhoud, salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Geef dan gewoon de werkelijke reden op voor "het nieuwe werken" en dat is dat het een kostenbesparing op moet leveren. :roll:
Oppergodin_Hera

je hebt ook een geweldige reclame voor een migraine pil. en weet je waar hij tegen helpt.....migraine!!!!! duhhhh Heel soms voel ik mij te slim voor deze wereld :s

En dat nieuwe werken is een drama....
kitten

Bericht door kitten »

Boefje schreef:Alle reclames met vrouwenproducten irriteren me eigenlijk... Have a happy period!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NEcZmT0fiNM[/youtube]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Boefje

Bericht door Boefje »

Whahahaha.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

lol
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja die is leuk!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Pluu

Bericht door Pluu »

Arm kind...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hahaha
MILF :grin_ani:
Oppergodin_Hera

omg je zal zulke ouders hebben
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

:D Wel een leuke reclame.

In mijn familie deden ze er werkelijk aan dat je eerste periode "gevierd" moest worden. Dus kreeg je van al je tantes een bh setje, werd er taart gehaald etc. Vond het zo verschrikkelijk en was er echt niet blij mee.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Geweldig, dat filmpje! :D
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik heb wel een cadeautje gehad, maar dat was omdat vriendinnen van mijn moeder haar vertelden dat ze écht een cadeautje moest geven. Dus ik kreeg ineens een cadeautje, ik had daar nog nooit van gehoord dus ik had echt zoiets van, tja leuk maar waarom? En mijn moeder zoiets van, geen idee, ik kreeg ook geen cadeautje, maar dat moest van mijn vriendinnen. Nouja. Ok, altijd leuk. Ik geneerde me overigens niet dat mijn moeder het aan haar vriendinnen had verteld ofzo, dat vond ik helemaal niet raar, achteraf vraag ik me wel af waarom ze het erover gehad had.. ik zou dat zelf als privé beschouwen als ik een dochter had in die leeftijd.
Plaats reactie