Vrolijk!
- kitten
Re: Vrolijk!
Fijn Phedre!! Geniet ervan!!
- seleena
Fijne vakantie Phedre! Geniet ervan!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- skaoot
Yay, iso 20000 foundation certificaat gehaald! En wat is Huizen een eind rijden 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Crownless
- skaoot
thanks!
En yay, ook deze stage goed afgerond! Cijfer staat nu op 7 maar wordt waarschijnlijk een 8 want foutje. Ik vond het al vreemd dat ik met net zo goed/beter presteren e.d. een punt minder kreeg dan de vorige ronde. Dus e.e.a. gecheckt en er stonden kruisjes verkeerd! Hoor ik morgen meer over!
En yay, ook deze stage goed afgerond! Cijfer staat nu op 7 maar wordt waarschijnlijk een 8 want foutje. Ik vond het al vreemd dat ik met net zo goed/beter presteren e.d. een punt minder kreeg dan de vorige ronde. Dus e.e.a. gecheckt en er stonden kruisjes verkeerd! Hoor ik morgen meer over!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- isara
Gefeliciteerd met je stage cijfer!
Ik heb lekker een avondje sauna gedaan met mijn beste vriend, dat was echt te lang geleden. Jeetje dat had ik gemist!
Ik heb lekker een avondje sauna gedaan met mijn beste vriend, dat was echt te lang geleden. Jeetje dat had ik gemist!
- skaoot
Dank!
En het is officieel een 8 nu
En het is officieel een 8 nu

- Peter^
- Contacteer:
- phedre
- Contacteer:
Vrijdagavond vertrokken, na twee uur rujden de bergen in, nog n wandeltocht van twee uur berg opwaarts, daar met roeibootje opgepikt naar de overkant van het meer gebracht, waar de berghut staat. Er is daar geen stromend water, geen elektra, geen gas. Wassen smorgens met de tuinslang waarvan t andere eind in een hoger gelegen beekje ligt, zwemmen in t meer voor de hut, geen anders mensen om ons heen.
vanmorgen de weg omgekeerd weer terug. T was heerlijk en veel te snel voorbij
vanmorgen de weg omgekeerd weer terug. T was heerlijk en veel te snel voorbij
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken