Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffel Anne, sterkte en succes met het regelwerk
- Ravelijne
En daar bovenop denk ik dat al dat geregel je ook veel energie kost.

- Peter^
- Contacteer:
Knuffels aan hen die het nodig hebben.
Geniet van de positieve momenten.
- Crownless
Een beetje suf vind ik het wel, maar ik ben verdrietig omdat ik knuffels naar de kringloop heb gebracht. Ik heb steeds vaker last van mijn huisstofmijt allergie en er moesten echt wat knuffels de slaapkamer uit. En eigenlijk was er nergens anders plek. En dus kringloop.
Muh. Ik hoop dat ze snel uit de kringloop worden geadopteerd en iemand er heel blij mee is.
Muh. Ik hoop dat ze snel uit de kringloop worden geadopteerd en iemand er heel blij mee is.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Knuffels weg doen is ook gewoon naar. Dat is ook gewoon afscheid nemen. Knuffels!
Euh.... Dat staat raar zo die twee zinnen na elkaar... Hugs! (dat klinkt beter)
Euh.... Dat staat raar zo die twee zinnen na elkaar... Hugs! (dat klinkt beter)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Waren het ook knuffels die geknuffeld zijn? daar zitten je emoties in, dat is ook lastig!
en grrrrr. Heb ik na anderhalve dag EINDELIJK pa aan de telefoon om te vertellen van z'n indicatie. 'oh ja, dat wist ik al, woonvoorziening belde dat ze me in een huis gaan frommelen, maar dat kan nog wel 6 maanden duren'. Fijn dat je mij dat ook even laat weten ouwe!
Gelukkig is ie er wel blij mee, en wil die nog steeds!
en grrrrr. Heb ik na anderhalve dag EINDELIJK pa aan de telefoon om te vertellen van z'n indicatie. 'oh ja, dat wist ik al, woonvoorziening belde dat ze me in een huis gaan frommelen, maar dat kan nog wel 6 maanden duren'. Fijn dat je mij dat ook even laat weten ouwe!
Gelukkig is ie er wel blij mee, en wil die nog steeds!
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Ik geef knuffels meestal aan het goede doel, dan gaan ze naar arme kindjes in het Oostblok enzo.
MILF 

- Peter^
- Contacteer:
"Gelukkig is ie er wel blij mee, en wil die nog steeds!" Dat is een positief bericht anne!
Geniet van de positieve momenten.
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Berichtje verwijderd - geen verwijzingen naar Feestboek s.v.p.
F.
F.
- isara
Volgens mij is het dit weekend een jaar geleden dat we voor de tweede keer een relatie kregen.
Ik weet het zó zeker, we passen echt niet bij elkaar, een relatie met hem is constant het gevoel van frustratie, ik zou zoveel van mezelf opgeven. Maar waarom zie ik mezelf soms nog steeds voor me, zijn eten kokend, hem verzorgend, samen lachen, met mijn hoofd in zijn schoot, op mijn knieën voor hem?
Soms moet ik echt heel erg veel moeite doen om niet naar hem toe te rennen en te zeggen: ik kan zijn wie jij wil dat ik ben, laten we het weer proberen.
Argh.
Ik weet het zó zeker, we passen echt niet bij elkaar, een relatie met hem is constant het gevoel van frustratie, ik zou zoveel van mezelf opgeven. Maar waarom zie ik mezelf soms nog steeds voor me, zijn eten kokend, hem verzorgend, samen lachen, met mijn hoofd in zijn schoot, op mijn knieën voor hem?
Soms moet ik echt heel erg veel moeite doen om niet naar hem toe te rennen en te zeggen: ik kan zijn wie jij wil dat ik ben, laten we het weer proberen.
Argh.

- eireann
- Site Admin
- isara
Het zou gewoon een stuk makkelijker zijn als hij gewoon 100% lul was in plaats van 80% rigide, emotioneel vlakke, zeer gelovige, introverte, zeer monogame veel gamende en 20% lieve zorgzame humoristische overal kusjes gevende mij ´s avonds instoppende D-man.
Maargoed, ik was vast niet zo suf geweest om voor een complete lul te vallen.
Maargoed, ik was vast niet zo suf geweest om voor een complete lul te vallen.
- eireann
- Site Admin
Das wel een goeie, als ik nog eens een relatie aan ga 'zeg, je bent toch wel een klootzak he?' - 'huh, hoezo?' - 'nou dan kan ik je makkelijker loslaten als het weer uit is'.
Biedt weinig tot geen garantie op succesvolle toekomst
Het schijnt dat er een tijd komt dat je met warmte kan terug kijken zonder terug te willen. Dat moeten we dan maar geloven.
Biedt weinig tot geen garantie op succesvolle toekomst

Het schijnt dat er een tijd komt dat je met warmte kan terug kijken zonder terug te willen. Dat moeten we dan maar geloven.
**Self Rescuing Princess**
- isara
Hehe.eireann schreef:Das wel een goeie, als ik nog eens een relatie aan ga 'zeg, je bent toch wel een klootzak he?' - 'huh, hoezo?' - 'nou dan kan ik je makkelijker loslaten als het weer uit is'.

Nou ja, gezien dat het en soort van bijzondere datum is mocht ik wel even zielig zijn en ranten van mezelf. En ik heb inderdaad vertrouwen dat terug kijken zonder terug te willen mogelijk is. Ooit.