het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: het beweeg-topic

Bericht door eireann »

Ik dacht dat ik dood ging, het langste dat ik ooit had geoefend was 7 km. En dat was omdat ik was verdwaald.... Ik ben op pure koppigheid en vlak voor de bezemwagen binnengekomen :D
**Self Rescuing Princess**
lunaaa

Bericht door lunaaa »

eireann schreef:Ik dacht dat ik dood ging, het langste dat ik ooit had geoefend was 7 km. En dat was omdat ik was verdwaald.... Ik ben op pure koppigheid en vlak voor de bezemwagen binnengekomen :D
:schater:

Hoe is het met gewoon sporten bij jou eireann?
Crownless

Bericht door Crownless »

Muh, de glucose injecties doen niet voldoende. Ik moest de afgelopen twee weken weer het hardlopen opbouwen. Dat zijn dus korte stukjes van een halve minuut. En mijn benen en enkels doen nu zeer terwijl ik op normaal tempo wandel.

Dus nu ga ik weer naar een podoloog en gaat de sportarts in overleg of de nare spierspanningstest opnieuw moet of dat ze de waardes (ik zat net onder de 'het is problematisch'-grens na 2 maanden totaal niet sporten) toch hoog genoeg vinden om me door te sturen naar een chirurg.

Ik baal. Zelfs al zou ik nu een andere sport gaan doen (ik heb basketbal op de middelbare school ook altijd wel leuk gevonden) niet doen. Vechtsporten kan ik vanwege de warming-up ook vergeten. Springen doet ook zeer. Fietsen vind ik niet fijn omdat het zeer doet (wat een schaamlipcorrectie of misschien een fietsbroekje kan oplossen misschien). En omdat ik ook een watje ben qua snelheid en hallo val-angst. Ik durf ook niet te skeeleren of schaatsen. En zwemmen is echt ontzettend niet mijn ding (en ja dat heb ik geprobeerd).

Dus. Nieuwe zooltjes. Alsof dat het gaat oplossen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Wat een gedoe.. :( Balen Crownless!
skaoot

Bericht door skaoot »

Ow dat is niet tof :nopompom:
Die injecties doen wel iets, maar niet genoeg? Muh. Ik blijf duimen voor verbetering!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

Balen :-(

Misschien is mijn commentaar overbodig, maar vooruit:

ik zie vooral actieve sporten, heb je ook al andere sportsoorten overwogen zoals yoga, pilates en consoorten? Of pole silk (misschien ook te belastend voor de onderbenen, alhoewel)?

liefs
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Das mooi ruk crownless :(
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Hulde aan hen die met deze weersomstandigheden aan het bewegen zijn.
Geniet van de positieve momenten.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wat balen zeg crownless :(

Het is nu eigenlijk te warm om te sporten, zeker in een sportschool zonder airco, maar toch net naar Zumba geweest. En duurde nog een half uur langer dan normaal ook, maar was wel weer erg leuk. Morgenochtend weer!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Mijn sportschool doet geen zumba in het weekend... jammer.
seleena

Bericht door seleena »

Wat naar Crownless :(

@Tessie go girl!

Ik ben ook geweest, en ook een sportschool zonder airco :faint:
40 minuten joggen, 30 minuten fietsen, 30 minuten crosstrainen en 100 crunches.
And I lived. :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh ik vind vrijdagavond en zaterdagochtend juist ook onhandig. Als ik op vrijdag een feestje heb, wat regelmatig gebeurt, kan ik beide tijdstippen niet.
Gelukkig is het ook op maandag avond woe ochtend en woe avond ook nog. Ik vind Zumba wel echt leuk. Alleen voel ik me wel een hark Haha!
funga{MrPaul}

Crownless schreef:. Fietsen vind ik niet fijn omdat het zeer doet (wat een schaamlipcorrectie of misschien een fietsbroekje kan oplossen misschien). En omdat ik ook een watje ben qua snelheid en hallo val-angs

In het vrolijk topic kwam dit zadel voorbij. Je val-angst zal het niet verhelpen, maar wél de pijn die je nu ervaart.
cinderella schreef:Misschien een idee om zo´n rokjeszadel ofzo te kopen voor nu? Die lijken me een stuk prettiger zitten nu.
Afbeelding
funga{MrPaul}

O.a. hier te koop:

http://www.fietsvakshop.nl/fietsonderde ... 17671.html" onclick="window.open(this.href);return false;

(mijn dochter heeft ook last van dergelijke zadelpijn, vandaar mijn interesse)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb vandaag 40km gefietst! Een rondje om de oostvaardersplassen. Ik ben echt wel trots op mezelf! Het ging nog best goed ook, vond het wel zwaar, maar wel goed te doen :D En het was ook erg mooi daar.
En vanavond nog naar Zumba gegaan.
Ben echt blij verrast dat ik het sporten leuk vind! :D

'Mijn' sportschool is ook net sinds 1 augustus verhuist, nu zit ie dichter bij, dus das wel fijn. Maar nog wel even wennen. Gelukkig is mn favoriete zumba instructrice ook mee verhuist :D
Plaats reactie