Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- thaliya
Het moet zo onwerkelijk zijn om daar nu in te pakken. Knuf, phe!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- seleena
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Jeetje wat heftig
Knuff Phedre!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- juffie
- Site Admin
Dikke knuf, phee.
Ik kom hier ook even zitten. Onze buren hebben ruzie. Heel veel ruzie. Zulke ruzie dat zelfs wanneer alle deuren en ramen dicht zitten we nog kunnen horen dat ze ruzie hebben. Laatst hadden we de impressie dat hij haar sloeg. Want zei huilde hardop en hij "HAD HAAR DRIE KEER GEWAARSCHUWD!" De buren aan de andere kant bleken al langer die impressie te hebben. Dus wij vorige week "steunpunt Huiselijk geweld" gebeld met de vraag wat te doen. Kregen we de raad 112 te bellen als we weer dachten dat het uit de hand liep. Welnu, ik had vanmiddag nog niet geluncht of de ramen stonden zo bol dat ik het bijna letterlijk kon verstaan. Ik 112 gebeld.
...
Ik weet dat dit correct was, dat er nu in ieder geval in een systeem melding is gemaakt en dat de trein van hulpverlening e.d. op gang komt. Maar gatver, wat voelt het naar om de politie op iemand af te sturen.
Ik kom hier ook even zitten. Onze buren hebben ruzie. Heel veel ruzie. Zulke ruzie dat zelfs wanneer alle deuren en ramen dicht zitten we nog kunnen horen dat ze ruzie hebben. Laatst hadden we de impressie dat hij haar sloeg. Want zei huilde hardop en hij "HAD HAAR DRIE KEER GEWAARSCHUWD!" De buren aan de andere kant bleken al langer die impressie te hebben. Dus wij vorige week "steunpunt Huiselijk geweld" gebeld met de vraag wat te doen. Kregen we de raad 112 te bellen als we weer dachten dat het uit de hand liep. Welnu, ik had vanmiddag nog niet geluncht of de ramen stonden zo bol dat ik het bijna letterlijk kon verstaan. Ik 112 gebeld.
...
Ik weet dat dit correct was, dat er nu in ieder geval in een systeem melding is gemaakt en dat de trein van hulpverlening e.d. op gang komt. Maar gatver, wat voelt het naar om de politie op iemand af te sturen.

- juffie
- Site Admin
Klote! Maar goed dat je het wel hebt gedaan!
MILF 

- thaliya
Heel goed dat je dat gedaan hebt!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- phedre
- Contacteer:
ik heb t ook eens gedaan, toen er geschreeuwd werd 'sla me maar dood, dat wil je toch'. Een anonieme melding gedaan, kwam de buurman me daags erna bedanken dat ik de politie had gebeld 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Sterkte phedre. En knap dat je durfde te bellen boefje. Ik heb wel eens getwijfeld, maar toen bedacht waar bemoei ik mij mee. Geen idee of het goed was. Ik vind het knap dat je wel durft tebellen
Re:
Niet veel meer dan een "goededag" ofzo. Ze zijn heel erg op zichzelf. De andere buren ken ik een stuk beter. Daarom van de week ook eens gehoord wat zij opgepikt hadden en wat ze ervan vonden. Dat gaf wat meer geruststelling dat we niet de enige waren die het vermoeden hadden dat het uit de hand kon lopen. Ik hoop maar dat ze hulp aanvaarden. Ze zijn pas begin twintig! Ik ben allang blij dat er geen kinderen bij betrokken zijn. Nu ja, het levert dus wat stress op. Bellen is alles wat we kunnen. Hopelijk helpt het.eireann schreef:Het is geen buur waar je wel eens contact mee hebt?
- kitten
Volgende keer weer bellen hoor...