Tussendoor nog even een update. Inmiddels heb ik 4 maanden geïnsemineerd. De uitslag van de vierde keer laat nog even op zich wachten. De eerste drie keer was ik echt heel erg gefocussed op m'n lijf. Ik voel dit, ik voel dat, zou het? Nu kan ik het wat beter laten rusten. Je kan namelijk van alles voelen in je buik zonder zwanger te zijn. Ik geloof dat ik mijn darmen een aantal maal bemoedigend heb toegesproken
1 maand was er heel kort een positieve test, maar die heeft niet doorgezet, m'n cyclus was toen ook 6 dagen langer. Ik vermoed dat er toen wel een bevruchting is geweest en een poging tot innestelen, maar geen daadwerkelijke zwangerschap.
Het insemineren zelf is gezellig

Of nou ja, het bezoek aan de donor en gezin dan, het insemineren doe ik alleen. Afhankelijk van de dag van de eisprong ga ik er na het werk heen, ik eet soms mee, filmpje kijken. Lekker naar bed (ik op zolder, zij een etage lager), en een half uurtje later krijg ik m'n kadootje afgeleverd met een kus op m'n wang er bij
Ik hoop natuurlijk dat het snel raak is, maar mocht het na een keer of 6 nog niet gelukt zijn, dan ga ik kijken of het toch beter via een kliniek kan. (Zwemmertjes tellen etc).