BAM - bewust alleenstaand moeder.

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: BAM! Bewust Alleenstaand Moeder.

Bericht door eireann »

Tussendoor nog even een update. Inmiddels heb ik 4 maanden geïnsemineerd. De uitslag van de vierde keer laat nog even op zich wachten. De eerste drie keer was ik echt heel erg gefocussed op m'n lijf. Ik voel dit, ik voel dat, zou het? Nu kan ik het wat beter laten rusten. Je kan namelijk van alles voelen in je buik zonder zwanger te zijn. Ik geloof dat ik mijn darmen een aantal maal bemoedigend heb toegesproken :clown:

1 maand was er heel kort een positieve test, maar die heeft niet doorgezet, m'n cyclus was toen ook 6 dagen langer. Ik vermoed dat er toen wel een bevruchting is geweest en een poging tot innestelen, maar geen daadwerkelijke zwangerschap.

Het insemineren zelf is gezellig :) Of nou ja, het bezoek aan de donor en gezin dan, het insemineren doe ik alleen. Afhankelijk van de dag van de eisprong ga ik er na het werk heen, ik eet soms mee, filmpje kijken. Lekker naar bed (ik op zolder, zij een etage lager), en een half uurtje later krijg ik m'n kadootje afgeleverd met een kus op m'n wang er bij :)

Ik hoop natuurlijk dat het snel raak is, maar mocht het na een keer of 6 nog niet gelukt zijn, dan ga ik kijken of het toch beter via een kliniek kan. (Zwemmertjes tellen etc).
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Naar een kliniek om zwemmers te tellen of om andere zwemmers te bestellen?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Om zwemmers te tellen (al zal dat ook wel via de huisarts kunnen) andere zwemmers is hopelijk niet nodig
seleena

Bericht door seleena »

Komt vast goed! :knuf:
Je bent goed bezig. :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik duim!
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

*duimt mee*

Afbeelding
chats

Bericht door chats »

*duimt ook mee*
isara

Bericht door isara »

Ik heb je topic doorgelezen, bijzonder om te lezen over je proces. Ik moest wel een beetje lachen om hoe het inseminatie-gebeuren gaat: het klinkt enerzijds wat vervreemdend, anderzijds ook heel liefdevol, het contact met de donor en zijn gezin.

Ennnn, ik zie dat het precies een jaar geleden is dat je dit topic opende. Er is veel gebeurd! Ik duim ook heel erg voor je dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Precies een jaar? Tijd gaat snel.

Dank je wel, ik hoop het ook! Binnenkort weer een poging wagen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Potverdrie, weer ongesteld. Die wachtweken vind ik maar gedoe hoor! Helemaal als het dan niet helemaal loopt zoals normaal, dan denk je 'zou het?' en dan is het toch weer niet. Heb net een keigoede aanbieding gevonden voor clearblue digitale ovulatietesten (20 voor 32 euro) en door de vakantieperiode kan ik de komende ovulatieweek vaker bij de donor langs, even het grof geschut inzetten ipv 1 schot per maand. Kijken of dat helpt. Vind ik wel een grotere inbreuk op hun privé, maar als het werkt is het toch mooi.

Dit was nu de 6e keer. Als het grof geschut ook niet genoeg is ga ik vragen of ie bij de huisarts zwemmers wil laten tellen.

Ik heb gelukkig meerdere lieve vriendinnen die ik elke maand mag vervelen met mijn 'zou het!', 'misschien is dit', 'ik voelde zus/zo' en 'bummer ongesteld' dat maakt de wachtweken wel makkelijker :D
kitten

Bericht door kitten »

Liever een keer grof geschut en ze wat vaker lastig vallen in een maand dan zo nog zes maanden...

Knuffel!!
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Succes !!! Hoop voor je dat het snel lukt ! :)
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik kan me voorstellen dat je baalt.
Dikke knuf.
chats

Bericht door chats »

Hopelijk zal het grof geschut wel tot succes leiden. Knuff
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

vervelend voor jou dat het zo lang duurt. Ik hoop dat hij snel raak schiet. En ik kan mij niet voorstellen dat de donor vaker proberen erg vindt
Plaats reactie