Hm, je kunt het inderdaad zien als gaande over de subbiekoorts (waarbij we bij uitbreiding ook eens zouden kunnen kijken naar Domkoorts --> iemand daar ervaring mee?)
Je kunt de citaat ook op zichzelf staand zien. Het gaat niet over switches, het gaat niet over nieuwelingen, het gaat puur over de vraag of 'de sub' meer behoeftes heeft dan 'de Dom', zonder daarbij te veralgemenen. Je kent dat wel: lekker discussiëren en ervaringen delen. Zonder dat we dus op het einde een algemeen geldende definitie of stempel hoeven te euh... dinges. Ik vraag dus niet om consensus, maar eerder om: hoe ervaren jullie het (bij jezelf, bij anderen, nu, toen en als je helderziende bent: in de toekomst)
Ah, dus ik roep iedereen op om uitspraken te doen :icon_biggrin: aub mensen, wees niet te bang voor het predikt 'argh!!! je bent aan het veralgemenen en dat kà n niet!!!!', want really, dà t weten we nu toch al met zijn allen he.
Om opnieuw te beginnen:
- bij mezelf ervaar ik geen onevenredige verhouding van behoeftes
- mijn ervaring is niet dat dominanten minder behoeftes hebben dan subs (met ikje zijnde de sub)
Is dat logisch? Ben ik raar? Mis ik iets? (behalve een paar vijzen, maar dat weet ik al langer...)