WS valt af!
- tessie
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Thnx leonietje :-) Ik ga er vanuit dat het een combi is van minder kcal, weinig kh en meer sporten. Kost wel wat moeite maar ben blij met het resultaat.
Ik moet eind juli naar de endocrinoloog.
Ik moet eind juli naar de endocrinoloog.
- tessie
- Contacteer:
Ik vind je reactie trouwens écht niet koel puppie. Ik post hier al best wel lang, dus ik ga er vanuit dat je weet hoeveel moeite het mij kost om af te vallen. Dat ik nu dit doe, is zoals ik eerder ook al heb uitgelegd, echt niet omdat ik denkt van 'wow wat is dit een super goede manier, ik raad het iedereen aan', maar omdat er gewoon geen andere manier is.
Nee ik vind het niet prettig om de hele tijd op te letten wat ik wel en niet mag eten, de keuze die ik heb van wat ik nu nog kan/mag eten is best wel beperkt, 3 a 4 keer per week sporten kost ook wel tijd en inzet om elke keer te blijven doen. Dus nee, het is verre van 'niet zo moeilijk'. Ik zou het dus ook op prijs stellen als je zulke opmerkingen voortaan achterwege laat. Je hoeft niet te reageren he.
Nee ik vind het niet prettig om de hele tijd op te letten wat ik wel en niet mag eten, de keuze die ik heb van wat ik nu nog kan/mag eten is best wel beperkt, 3 a 4 keer per week sporten kost ook wel tijd en inzet om elke keer te blijven doen. Dus nee, het is verre van 'niet zo moeilijk'. Ik zou het dus ook op prijs stellen als je zulke opmerkingen voortaan achterwege laat. Je hoeft niet te reageren he.
- eireann
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Ja het gaat nog steeds goed! Ben erg blij en het sporten is ook echt leuk! Thnx dat je het vraagt Anne!
- tessie
- Contacteer:
Ja!
Thnx 

- juffie
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Nou eraf vliegen zou ik het niet noemen hoor, was het maar zo'n feest haha! Als je kijkt naar de moeite die ik erin steek, zou het wel harder mogen/moeten gaan. Maar het gaat voor mijn doen wel goed ja. In het begin ging het natuurlijk sneller dan nu, maar das altijd zo. Ik ben nog wel erg benieuwd naar het vervolg, mijn streefgewicht komt nu wel in zicht (nog 11,4 kg) dus ik hoop heel erg dat het wel door blijft zetten.
Ben bij de enocrinoloog geweest, maar dat was nog niet erg hoopvol. Ze was wel erg aardig en begripvol, maar ze zei al dat sommige mensen dit gewoon onverklaarbaar hebben. Zeker mensen die PCOS hebben, en dat ze wel weten dat dit dus vaak voor komt bij PCOS, maar dat ze er nog niet achter zijn hoe dat dan precies zit, en al helemaal niet wat je eraan kan doen. Moet eind september weer terug, dan heeft ze allerlei dingen opgevraagd van eerdere onderzoeken, en dan hoor ik of zij nog meer opties weet, of dat het bij 'onverklaarbaar' blijft.
Ben bij de enocrinoloog geweest, maar dat was nog niet erg hoopvol. Ze was wel erg aardig en begripvol, maar ze zei al dat sommige mensen dit gewoon onverklaarbaar hebben. Zeker mensen die PCOS hebben, en dat ze wel weten dat dit dus vaak voor komt bij PCOS, maar dat ze er nog niet achter zijn hoe dat dan precies zit, en al helemaal niet wat je eraan kan doen. Moet eind september weer terug, dan heeft ze allerlei dingen opgevraagd van eerdere onderzoeken, en dan hoor ik of zij nog meer opties weet, of dat het bij 'onverklaarbaar' blijft.
- juffie
- Site Admin
Een kilo per week nu toch? Das best veel en snel hoor! Hopelijk blijft de dalende lijn zich voortzetten!
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Gemiddeld gezien een kilo per week ja, maar omdat het in het begin sneller ging, klopt dat niet precies. Maar evengoed ben ik erg blij hoor
Voel me ook gewoon veel lekkerder in mn lijf zitten nu, dus ik geniet er nu al van 

Wat fijn dat het goed gaat tessie en dat je je er ook beter bij voelt. Hopelijk zijn die laatste streefkilo's er ook snel af.
- skaoot
Aansluitend op beweegtopic... ik houd maar in gedachten dat spieren zwaarder zijn dan vet, spieren zijn zwaarder dan vet, spieren zijn zwaarder dan vet. Ik sport nu al drie weken best veel maar is nog niet echt terug te zien op weegschaal. Er is een beetje af maar niet zoveel als ik had gedacht/gehoopt. Maar ik voel me goed en ga er vanuit dat er nog een omslagpunt komt ofzo. De aanhouder valt af!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- lunaaa
Ik wacht na een jaar nog steeds op het omslagpunt. Al had ik wel écht heel weinig spieren en ben ik wel veel centimeters kwijt.
Ik zag vandaag trouwens een bloemkoolpizzarecept en moest aan tessie denken. Het leek best Atkinsproof! Als je het nog niet kent zoek ik het eens op mocht je interesse hebben.
Ik zag vandaag trouwens een bloemkoolpizzarecept en moest aan tessie denken. Het leek best Atkinsproof! Als je het nog niet kent zoek ik het eens op mocht je interesse hebben.