Vrolijk!
- Ravelijne
Re: Vrolijk!
Jammer dat we je niet zien vandaag, maar geniet er van!
- eireann
- Site Admin
Dat je moeder zegt 'de film over 50 kleuren he, moet ik die zien? Snap ik je dan beter of wil ik dat allemaal niet weten?'
Ehm... Ik heb hem nog niet gezien mam, maar je hoeft het van mij niet te kijken hoor
Ehm... Ik heb hem nog niet gezien mam, maar je hoeft het van mij niet te kijken hoor

**Self Rescuing Princess**
Wat lief! Het zou mijn mama geweest kunnen zijn. Maar dat gaat helaas niet meer, die houdt me vanaf hierboven in de gaten......eirann schreef:Dat je moeder zegt 'de film over 50 kleuren he, moet ik die zien? Snap ik je dan beter of wil ik dat allemaal niet weten?'

- Ravelijne
Yay voor soepele verhuizingen!
Vrolijkheid: vanavond nieuwe Doctor Who afleveringen met De Nieuwe Doctor die me best wel okay lijkt. En yay voor Zarath zover krijgen dat hij de nieuwe digibox afhaalt zodat ik ze bij hem ook daadwerkelijk vanavond live kan kijken. En dubbelyay voor meteen overgezet worden naar een goedkoper èn beter abonnement ook. Yay!
Vrolijkheid: vanavond nieuwe Doctor Who afleveringen met De Nieuwe Doctor die me best wel okay lijkt. En yay voor Zarath zover krijgen dat hij de nieuwe digibox afhaalt zodat ik ze bij hem ook daadwerkelijk vanavond live kan kijken. En dubbelyay voor meteen overgezet worden naar een goedkoper èn beter abonnement ook. Yay!

- eireann
- Site Admin
Wat vond je er van Ravelijne? Ik heb eerste de laatste twee afleveringen nog gekeken, en toen gelijk door met de nieuwe.
Ik wist niet wat ik van Peter Capaldi als de nieuwe dokter moest denken, had ook express geen interviews of trailers gekeken.
Maar ik <3 de nieuwe dokter! Ik voorzie een Snape crush
Ik wist niet wat ik van Peter Capaldi als de nieuwe dokter moest denken, had ook express geen interviews of trailers gekeken.
Maar ik <3 de nieuwe dokter! Ik voorzie een Snape crush

- Ravelijne
Jaaaaa, ik ook! Ik klik sneller met 'm dan enige andere nieuwe Doctor sinds Nine. (
Eccleston!!!) Ik wou dat ik net zo slim was geweest als jij en de voorgaande afleveringen gekeken had. Die waren de moeite en ik was wel even kwijt waar we waren gebleven. Maar ik ben een hele happy camper. Yay zaterdagavonden met Doctor Who! 

- isara
Ik weet even niet waar ik het anders moet plaatsen, maar:
Met een 7 voor mijn scriptie ben ik officieel afgestudeerd!!

Met een 7 voor mijn scriptie ben ik officieel afgestudeerd!!

- Voleuse
Gefeliciteerd!!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Ik vind het zo leuk om klantenservice/bestel call centres te bellen
"Dat is dan eenmalig 69 euro" 5 minuten later, beetje nerveus 'oh, omdat het een ander pakket is is het eenmalig 99 euro'. En dat je dan ontspannen 'ok, dat is goed' zegt. En dat je ze dan hoort ontspannen omdat ze een grote bek hadden verwacht
Vandaag voor 1 bestelling 4 keer doorverbonden en ze hebben allemaal lachend gedag gezegd
"Dat is interactieve tv, dan kan u vader ook live pauzeren/opnemen etc" mijn reactie "ja, maar dat vertellen we hem niet! Dan hangt ie elke avond aan de lijn dat het beeld stil staat!" Hij moest me op pauze zetten om z'n composure weer te vinden

"Dat is dan eenmalig 69 euro" 5 minuten later, beetje nerveus 'oh, omdat het een ander pakket is is het eenmalig 99 euro'. En dat je dan ontspannen 'ok, dat is goed' zegt. En dat je ze dan hoort ontspannen omdat ze een grote bek hadden verwacht

Vandaag voor 1 bestelling 4 keer doorverbonden en ze hebben allemaal lachend gedag gezegd

"Dat is interactieve tv, dan kan u vader ook live pauzeren/opnemen etc" mijn reactie "ja, maar dat vertellen we hem niet! Dan hangt ie elke avond aan de lijn dat het beeld stil staat!" Hij moest me op pauze zetten om z'n composure weer te vinden

- JJV