Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Boefje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Boefje »

Thanx voor de knuffels. Dat is lief.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Te snel aan het werk gegaan na de burn out misschien? :( ik vind het echt naar voor je :(
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

Ik heb af en toe nog steeds terug val.

en is jaren geleden.
t zuigt big time idd.
Knufff Boef
~\v/~
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Knuffel! Dat is rot.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Boefje

Re:

Bericht door Boefje »

eireann schreef:Te snel aan het werk gegaan na de burn out misschien? :( ik vind het echt naar voor je :(
Dat idee heb ik niet. Het lijkt gewoon alsof de laatste tijd mijn energie weglekt. Ik weet alleen niet waardoor. Of dat ik 's nachts niet bijlaad. Ik weet het niet. Morgen naar de huisarts. Van de week al bloed laten prikken. Eens zien wat zij ervan vindt.
Ze zei dat het normaal is dat je na een burn-out best wel wat opstartproblemen hebt. Daar heb ik geen probleem mee. Maar het gaat qua energie gewoon achteruit. Dat is volgens mij niet wat ze bedoelde. :(

Nog steeds JJV? That sucks!
JJV

Bericht door JJV »

Ik geef op t moment t weer en de vochtigheidsgraad de schuld.

dat vreet energie.

kiespijn en opstarten na de vakantie helpen dan niet.
Geen idee of jij dezelfde triggers hebt
~\v/~
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ben jij bij een slaappoli geweest boefje? Daar wilde mijn dokter mij heen hebben voor slaapapneu . Dat schijnt dezelfde symptomen te geven. Maar volgens de mensen die het kunnen weten snurk ik niet. Dus ik ben nog niet geweest.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuffels* Vermoeidheid is zo vreselijk naar.
Boefje

Bericht door Boefje »

Slaappoli? Ik denk dat ik heus wel eens snurk, maar niet in erge mate. Ik ben een zijslaper. Maar joh, morgen moet ik toch naar de huisarts. Ik opper het wel. Ik sta nu voor alles open. Als er maar een oplossing komt.

Ik wil helemaal niets raars of overdreven. Ik wil gewoon naar werk. En ik wil gewoon wat energie hebben voor een hobby, een beetje sport, met vrienden afspreken. That's it. Maar het lijkt er maar niet in te zitten. Alles is met hangen en wurgen. Kan me de tijd niet meer heugen dat het eens soepel ging. Ja, toen ik twaalf was ofzo. :evil:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik snap wat je bedoelt Boefje. Moe zijn zuigt zo ongelofelijk. Ik heb me dat nooit zo gerealiseerd, opgegroeid met de houding van, niet zeuren maar gewoon doorgaan, maar ik merk nu dat vermoeidheid zo'n invloed op je leven kan hebben. Continu maar denken waar je je energie voor gaat gebruiken, hopen dat de energie er is en misschien wel het ergste mensen die het niet begrijpen. Ik denk aan je!
chell

Bericht door chell »

Pfff wat lijkt me dat naar boefje! Knuffel!
Tweezers

Bericht door Tweezers »

Heel veel sterkte Boefje, knuffffff
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Waarom moeten dingen steeds weer veranderen. Had ik een simpel apparaatje waarmee ik 3x per dag mijn bloedsuiker moet controleren en daar moeten kleine stripjes in. Zijn die er niet meer, moet ik weer een nieuw/ander apparaatje en nieuwe strips. Wat kost dat wel niet? Stom gedoe.
Vraag wat mij dat kost: oh niets mevrouw, wordt betaald door uw zorgverzekering.
Boefje

Bericht door Boefje »

Vind ik zo'n duf antwoord: "wordt betaald door uw zorgverzekering". Als het uit een anonieme pot komt, hoeft blijkbaar niet over de kosten nagedacht te worden... :roll:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

en al met al betalen we er weer allemaal voor. Ga gewoon eens niet steeds dingen veranderen, scheelt volgens mij een hele boel kosten.
Plaats reactie