Vanmiddag lekker geshopt met mijn mams, was super gezellig en ik heb 2 hele leuke truitjes gekocht (niet eens zwart maar een paarse en een rode ) en mooie paarse laarzen gekregen van mijn mams
En vanavond hele leuke avond gehad met meiden van de pufclub
En nu ben ik zo moe en alles doet zeer, maar I don´t care!
*glimlacht ook*
Ik MOET vandaag niets, behalve genieten. Hihi. Moet een paar dingen van mezelf toch, maar ik denk dat ik eens haalbare dingen gesteld heb
YEEEEAAAAHHHHH
Certificaat WFT Allround Financieel Adviseur PE 2008-2009 is weer binnen:) We kunnen er weer een jaartje tegen!:) (pfffff.. met al die stresstoestanden omtrent avsh ben ik toch best wel beetje trots op mezelf dat het me nog weer gelukt is!! stapel boeken toegestuurd krijgen en dan maar twee weken de tijd krijgen om boel te bestuderen en 3 weken tot examen...)
En Ja.. is jaarlijks terugkerend tafereel, 2 van dat soort cursussen, steeds dag of 3-4 en deel online studie er bij .. dus zeg nooit meer dat hyp-adviseurs niet hoeven te leren...!!!! (tis gewoon stom dat eigenaren van toko's en zo geen eigen diploma's moeten hebben en dat er niet strenger gecontroleerd wordt op diploma's voor adviseurs...)