perman schreef:Lijkt me een prima voorbeeld om dit draadje boven faery af te knippen en er een nieuwe titel zoals "Delen van (donkere) verlangens" op te plakken...
</modereren-vanaf-de-achterbank>
terwijl ik t dan weer juist een prima voortzetting vind op wat ik had ingezet als draadje.
perman schreef: En ook heb ik ooit wel eens iets anoniem op ws gedeeld.
op zich een optie, waar ik me ook al over had gebogen (vandaar dat ik er achter kwam dat t niet meer kon, nu t weer wel kan kan ik m heroverwegen)
Hoe t met 'mijn' dark desires is gegaan verder..
kitten schreef:Of de pb van iemand die je vertrouwt?
. iemand in dr prive/ whatsapp delen. had ik al gedaan ook en verder uitgebreid.
heb hier en daar wat dingen afgezwakt en daarmee t water geprobeerd (ook met wat mensen 1 op 1 gedeeld, prive)
en ik overwoog dit weekend nog om iets als vraag te poneren terwijl t eigenlijk al een feit was.
" zou het zo zijn dat t gebruik van x sterker wordt als.. " .. ik heb dat niet gedaan om geen aandacht op me te trekken van instanties die evt mee lurken op een site als fetlife.
Overigens
al proberende ben ik van t zomer ook iets tegen gekomen dat bijna weer een nieuw draadje waard was..
Een handeling die ik op zich nieteens als wishlist item had staan, werd ineens versterkt doordat de dame dr 'aanwijzingen' ineens in t Duits begon te geven. (ze kreeg gaandeweg door dat ik dat verstond en t was haar moedertaal)
Is geen fetisj van me...
maar zou best leuk streepje op mn lijst hebben kunnen zijn.

soort " hoe ontstaan list items die je vooraf niet had voorzien" ofzo. als nieuw draadjes titel.