Is BDSM altijd seksueel?
Is BDSM altijd seksueel?
Nou, de vraagstelling lijkt mij duidelijk. Naar aanleiding van de lopende discussie over de verschillen tussen spelen met een los contact of met een vaste partner. In hoeverre moet een spel voor jou seksueel zijn? Is het altijd opwindend of wisselt dat ook?
Kortom, voer voor een nieuwe discussie, ik zou zeggen: Brand los!
Kortom, voer voor een nieuwe discussie, ik zou zeggen: Brand los!
Re: Is BDSM altijd seksueel?
ik kan prima spelen zonder sex er bij... bij mij is het meer pijn en vernedering dan lust of lust object zijn.. met W is het dan wle meer sexueel.. maar als hetbv iemand anders zou zijn dan kan ik prima zonder sex en het liefst zou ik het zelfs zonder sex doen.. dus geen gefriemel aan mijn doos.. borsten geen probleem.. maar ik kan het prima scheiden
- tijgie{K}
Het ligt bij mij/ons vooral aan de locatie. Tijdens een spel op bijv de Showboat zit Kluk wel aan me en wel eens met zijn hand in mijn stringetje, maar over het algemeen blijft het daar wel bij. Thuis gaan we veel verder natuurlijk, want dat ziet niemand. Dat neemt niet weg dat een flink heftig zwepenspel op de Boot mij niet onberoerd laat. Meestal is de ochtend erna ook erg leuk.
Ik merk ook wel dat mijn libido veel groter is na een intens zwepenspel.
BDSM en mijn seksualiteit liggen in elkaars verlengde. Kluk en ik hebben ook wel 'gewone' seks en ondanks dat dat ook wel lekker is, is kinky seks voor mij intenser.
dus wel kunnen zeggen dat BDSM voor mij altijd wel seksueel is in meer of mindere mate. 
Je zou dus wel kunnen zeggen dat een spel voor mij altijd wel seksueel is, maar Kluk en ik kunnen ook prima een spel spelen zonder seks.

BDSM en mijn seksualiteit liggen in elkaars verlengde. Kluk en ik hebben ook wel 'gewone' seks en ondanks dat dat ook wel lekker is, is kinky seks voor mij intenser.

Je zou dus wel kunnen zeggen dat een spel voor mij altijd wel seksueel is, maar Kluk en ik kunnen ook prima een spel spelen zonder seks.

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Ik ben een lust-sub, dus zonder seks (hoeft niet perse penetratie te zijn) zal het voor mij niet (volledig) bevredigend zijn.
Hoewel plagen, vernederen en pijn er voor mij ook zeker bij horen.
Hoewel plagen, vernederen en pijn er voor mij ook zeker bij horen.
Ik ben nogal a-seksueel, dus bij mij speelt het geen enkele rol.
Ik word wél knuffelig van sm, dus misschien is dat mijn manier wel..
Ik word wél knuffelig van sm, dus misschien is dat mijn manier wel..
- juffie
- Site Admin
Het hoeft niet, maar het is in mijn geval vaak wel zo. Dit omdat ik eigenlijk alleen maar speel met iemand waarmee ik ook een *andere* klik dan alleen BDSM heb. Wat tijg zegt, in het openbaar speelt de meerderheid van de stellen niet of nauwelijks seksueel. Ligt er dus denk ik helemaal aan waar je bent en ook, waar je kicks liggen.
Wat wel zo is, is dat ik weleens een eenrichtingsverkeer-seksueel spel heb gespeeld. Dus ik was naakt, en de Dom heeft wel seksuele handelingen bij mij verricht, maar was zelf helemaal gekleed.
Het hoeft dus niet, maar voor mij is het wel de ideale combinatie.
Wat wel zo is, is dat ik weleens een eenrichtingsverkeer-seksueel spel heb gespeeld. Dus ik was naakt, en de Dom heeft wel seksuele handelingen bij mij verricht, maar was zelf helemaal gekleed.
Het hoeft dus niet, maar voor mij is het wel de ideale combinatie.
MILF 

Een goed spel is voor mij altijd opwindend op een sexuele manier, voor mij staan sexuele gevoelens en BDSM niet los van elkaar.
Of er tijdens een spel sexuele handelingen voorkomen hangt af van de spelpartner en de locatie waar gespeeld wordt.
Maar wat mij betreft: een bdsm spel met sex please -*inpakken hoeft niet ik eet het hier wel op!*
Ik kies dan ook geen spelpartners waarmee ik geen fysieke/ mentale klik voel, daarvoor is BDSM te sexueel en emotioneel geladen voor mij.
Spelen om het spelen vind ik persoonlijk te oppervlakkig en schenkt geen bevrediging, het heeft eerder een frustrerende uitwerking op mij, want dan hunker ik alleen maar meer naar de real stuff...
Of er tijdens een spel sexuele handelingen voorkomen hangt af van de spelpartner en de locatie waar gespeeld wordt.
Maar wat mij betreft: een bdsm spel met sex please -*inpakken hoeft niet ik eet het hier wel op!*
Ik kies dan ook geen spelpartners waarmee ik geen fysieke/ mentale klik voel, daarvoor is BDSM te sexueel en emotioneel geladen voor mij.
Spelen om het spelen vind ik persoonlijk te oppervlakkig en schenkt geen bevrediging, het heeft eerder een frustrerende uitwerking op mij, want dan hunker ik alleen maar meer naar de real stuff...
- Crownless
Het hoeft niet, maar ik word altijd wel geil. Dat betekent niet dat er meteen iets mee moet gebeuren, maar ik krijg wel zin. Dus voor mij is bdsm wel seksueel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Dominus-D
Ook dit is behoorlijk bui afhankelijk.
Als ik een super gemene bui heb is BDSM en sex niet perse aan elkaar gelinkt, dan ben ik veelste druk met pijn doen enzo
Loop ik een beetje aan te klooien in de slaapkamer of waar dan ook meestal wel.
Als ik een super gemene bui heb is BDSM en sex niet perse aan elkaar gelinkt, dan ben ik veelste druk met pijn doen enzo
Loop ik een beetje aan te klooien in de slaapkamer of waar dan ook meestal wel.
- Crownless
Maar is het dan niet zo dat je er ineens achter komt dat je geil bent dan? Ik bedoel, ik kan ook behoorlijk gefocust zijn op pijn doen en of dat touw wel goed zit en of ik hem niet per ongeluk wurg, maar dan opeens in een rustpunt kan ik ineens me bedenken 'damn, wat is mn slipje nat' en dan is natuurlijk het hek van de dam. 
Ligt er ook meer aan wanneer ik ga spelen. Als het avond is en ik ben moe en ben al aan mn trekken gekomen (of onlangs pijnlijke seks gehad, maar das een ander verhaal) dan heb ik wel eens een 'ah, hij heeft een erectie en als ik daar niks mee doe dan blijft ie geil en wil ie post-spelse knuffelseks terwijl ik gewoon wil gaan slapen'.
Dus soms uit practische overwegingen seksueel.
Tja. It happens.

Ligt er ook meer aan wanneer ik ga spelen. Als het avond is en ik ben moe en ben al aan mn trekken gekomen (of onlangs pijnlijke seks gehad, maar das een ander verhaal) dan heb ik wel eens een 'ah, hij heeft een erectie en als ik daar niks mee doe dan blijft ie geil en wil ie post-spelse knuffelseks terwijl ik gewoon wil gaan slapen'.

Tja. It happens.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sluit ik me helemaal bij aan.rubyvita schreef:Een goed spel is voor mij altijd opwindend op een sexuele manier, voor mij staan sexuele gevoelens en BDSM niet los van elkaar.
- JJV
hm.. ik 'speel' eigenlijk alleen sexueel
maar ik 'plaag' .. vooral a-sexueel
mindgames hoeven voor mij niet sexueel opwinding als doel te hebben
maar om eerlijk te zijn.. wat waar wanneer precies bdsm is .. en waar't precies sexueel wordt.. als ik eerlijk ben doe ik maar wat
zolang't maar leuk is, ofzo
maar ik 'plaag' .. vooral a-sexueel
mindgames hoeven voor mij niet sexueel opwinding als doel te hebben
maar om eerlijk te zijn.. wat waar wanneer precies bdsm is .. en waar't precies sexueel wordt.. als ik eerlijk ben doe ik maar wat
zolang't maar leuk is, ofzo
~\v/~
- eireann
- Site Admin
Nee, het is niet altijd sexueel, als ik voor het spel speel, voor de pijn, dan vaak niet. Alhoewel ik het dan thuis nog wel eens af wil maken zelf 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Voor mij is het wel sexueel. Als sub had ik kunnen zeggen wat silence zei. Als Domme herken ik wat Crownless zei, het "er opeens achter komen dat mijn slipje nat is" bijvoorbeeld. Of gisteravond, snoeihard gespeeld, echt snoeihard. Ligt er zo'n klein, snikkend jongetje op mijn bed. Ik heb hem omgerold en ben op hem gaan zitten. Verbaaaazing in zijn ogen, maar ik had geen zin in knuffels en zo, ik was goddomme GEIL! Hoojah!!