Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Er komt niemand bij mij thuis.
**Self Rescuing Princess**
miss_meeko

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door miss_meeko »

Hebben ze afgezegd Anne of voelt het gewoon nu extra lastig omdat het dichtbij komt? Met oudjaar heb je gelukkig wel veel mensen over de vloer, dat scheelt misschien? In ieder geval knuffels.

Sterkte bij de tandarts, is nooit fijn en zeker niet vlak voor de feestdagen en acuut.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ga naar broer toe met mam, precies volgens plan. Blijf maar bij mam slapen om daar kerstontbijt te doen, maar ben eigenlijk al moe als ik aan zoveel moeder denk :)

Ik mis het samen zijn. Ik mis hem. Ben veel aan t terug denken aan 2 jaar geleden. Toen waren de gesprekken over 'sleur' net begonnen. Kerst bij zijn moeder (Die ik ook mis) en over een maand is het twee jaar uit. Ik ben er verdrietig om. Vraag me af of ik toen dingen anders had moeten doen. Het spookt in m'n hoofd.
faery

Bericht door faery »

Sorry dat ik dit even doorkruis eireann :hug:

Fucking hell, komt er opeens een zooi verdriet over m'n vader binnen :shock: :cry: Een jaar geleden heb ik rond deze tijd zijn as en die van mijn zusje uitgestrooid. En hoewel het missen niet heel concreet is (we vierden nooit Kerst samen), heb ik wel even een hele grote sad. Zo maar snel naar de supermarkt, en dan op de bank met een dekentje, m'n knuffels, en een fijn boek, fijne film of serie. En misschien even heel hard huilen.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Knuffel Anne, *glaasje roosvicee geeft* komt wel goed schatje :knuf:

En een knuffel voor Feary tegen de grote sad! :knuf:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks @miss_meeko, ik hoop dat de schade meevalt.

Knuffffff faery... En meer knuffels. :knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Pluu

Bericht door Pluu »

Help.. mijn pa is een klusser!

Mijn vader zou een ruimtebesparende droger/wasmachinekast maken die ook zou functioneren als keukentafel. En hij zei dat hij daar zo'n 3 keer mee bezig zou zijn. Hij is nu al zo'n keer of 5 langs geweest, blijft vannacht slapen zodat hij langer kan werken, en is nog steeds bij lange na niet klaar. "Ik wil het niet afraffelen, duurt zolang als het duurt" zegt hij. Dus alle zooi + droger moet maar "even" in de gang blijven staan. :shock: :shock: :shock:

En dat hij moet blijven overnachten, meerdere keren, om de boel klaar te krijgen, en dan alsnog weet hij niet hoe lang het gaat duren. Eehmm, lieve pa, er staat een bevalling in de planning en die wacht niet even een half jaar op een nieuwe was/droogkast. Mijn pa is een doodlieve man maar ook vermoeiend... ik sta al op het instorten van vermoeidheid, een kwakkelend lichaam en een peuter die ik tussendoor nog even moet zien te verzorgen, ik trek mijn pa niet dagenlang achter elkaar in huis :S :S :S. En rond de bevalling kan de droger niet "even" een maandje in de doorgang blijven staan stof vreten, we hebben hem gekocht omdat we hem nodig hebben en uhhmm... ik kan geen newborn verzorgen in een bouwput!

En ik kan ook geen newborn verzorgen met een klussende pa om me heen trouwens. :s. Dat is een enkeltje psychiatrie voor mij!!!!

Dus we hopen nu het tafelblad (dat volgens mij inmiddels wel op maat gezaagd is) met een paar verstelbare poten voorlopig te kunnen neer zetten, mijn pa's ingenieuze kast-constructie met was/droogmachines op handige wieltjes met precies op de centimeter passende tussenschotten (jaja, mijn autistische trekken komen ergens vandaan) moet dan maar eventjes wachten tot ná het hele bevallingscircus. Die verstelbare poten was tóch al ons plan A, ik heb zóóóóóóó ontzettend spijt dat ik mijn pa heb gevraagd om mee te denken! En dat ik het aanbod van "denken" naar "doen" heb aangenomen. Ik had moeten weten dat er ellende van zou komen!!!!!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Knuff faery!

En sterkte pluu, heb je je medicatie al wel binnen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Ja, dat was op tijd en zit in 1 pols. De arts wilde maar 1 pols tegelijk doen ivm zwangerschap, beter om niet een te grote dosis prednison in 1 keer in mijn lichaam te hebben. Het kan 3 dagen duren voordat het iets gaat doen, nu vandaag voelt mijn hand alleen maar raarder, eerst napijn van de prik en nu een doffer gevoel dan eerst. Dus ergens maar goed dat ze geen 2 polsen tegelijk heeft gedaan met de voorbereidingen voor kerst. Als die ene prik wat doet dan kan ik een week later de andere pols laten prikken. De pols die nu gedaan is dat was de ergste, dus als dit helpt is dat al een enorme opluchting. Heb goede hoop, want meestal reageert mijn lichaam wel goed op medicatie.

Nu dus wel compleet gaar, afgelopen nacht niet geslapen uit angst voor die prik, die prednison doet volgens mij ook nog iets raars aan bijwerkingen waardoor ik me extra vaag voel. En mijn pa is dus in huis aan het rommelen, dus geen privacy/ niet écht uitrusten. We hadden mijn pa juist nú uitgenodigd omdat ie morgen toch hier moet zijn voor het kerstdiner, en we vandaag tóch een idiote dag hebben met boodschappen voor de kerst en de droger die bezorgd is vandaag... Maar toen we dit planden hadden we mijn polsen niet ingecalculeerd.

En zo nog naar de fysio, want bekken/rug doen óók weer moeilijk. Maar gelukkig kon ik nog net voor de kerst bij de fysio terecht.

Whaaaaa, wat een gedoe allemaal, en morgen ook nog kerst!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Blijf ademen! Alles komt goed! Knufff voor nu en sterkte met alles. En beterschap voor je handen/polsen! :knuf: :knuf:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Pluu

Bericht door Pluu »

:panic: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Feestje bij buren.

Zóóóó moe. Zwaar overprikkeld. Pa blijft slapen en morgen nog meer familie, ik word helemaal gek! Dan 1 dag niets, en dan 2 dagen familiebezoek (met overnachting erbij). Waar ik heen móet want dak heeft dan een date in huis, wilde daar een hotel voor boeken omdat zij ook niet kan ontvangen en ik aanvankelijk thuis zou zijn, maar omdat ik toen toch weer met Kotertje uit huis zou zijn heeft hij het hotel niet geregeld. Als ik nu toch weer thuis blijf verziek ik Dak's date. Plus dat Kotertjes' kerstvakantie de laatste dagen te veel bestaat uit snoepen en dribbel kijken op tv, en te weinig uit lekker veel buiten spelen, eendjes voeren, aandacht en gezinsuitjes. Dak is gisteren wel met hem naar de ballenbak geweest, dus het is niet helemááál zo erg als ik het nu schets, maar als het van mij zou moeten afhangen dan zou Kotertje zwaar aandacht tekort komen de afgelopen tijd. Naar leuke tante uit logeren is voor hem een spannend feestje dat ík hem nu eens kan bieden, als ik thuis blijf om "bij te komen" dan hangt Kotertje weer 2 dagen voor de tv ipv spannend uitje, want uhhhm, als ik thuis blijf om bij te komen heb ik dus niet de energie om met hem de hort op te gaan.. als ik die energie heb kan ik ook naar leuke tante! En als ik weer 2 dagen thuis ga hangen dan wordt Kotertje ook alleen maar weer strontvervelend van verveling, logisch als ik hem niets biedt, dus uiteindelijk kom ik dan nog niet tot rust met een jengelende peuter.

En dak gaat er ook aan onderdoor als hij alleen maar telkens alle steken moet opvangen die ik laat vallen, hij vindt het leuk om met zijn zoon bezig te zijn maar ik kan Kotertje ook niet altíjd op hem afschuiven.

Ik had vannacht gewoon vroeg erin gewild en het klokje rond willen slapen, zodat ik er weer even tegen zou kunnen... ís al lastig met het idee dat mijn pa in huis slaapt en we het huis dus niet voor ons zelf hebben, maar ik dacht, gaat wel lukken. Maar WAAROM nu, juist NU burenherrie??? :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: Doe dat op een nacht dat ik toch al wakker lig van de zenuwen of van de pijn ofzo!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Is het niet zo dat alles nu veel erger lijkt dan het is? Dat heb ik tenminste altijd als ik echt over mn toeren raak, dan kan ik alleen maar me kut voelen en lijkt het alsof alles nooit meer goed komt enzo.
Zorg gewoon dat je nu rustig blijft. Ook als je alleen maar wakker ligt te wezen is het toch een moment waarop je lichaam kan uitrusten. Ook een heel klein beetje slaap is iets van rust.
En dan zou ik schrappen wat je schrappen kan. Bel familie af of zorg dat je een middagslaapje kan doen morgen terwijl de familie er is (je bent tenslotte zwanger). Gooi ze vroeg de deur uit en doe dan op je vrije dag het allerminimaalste. Dan kan je tegen die tijd wel weer een familiebezoekje aan.

Dikke knuff :hug:. Het is echt superkut dit, maar je bent vaker overprikkeld en moe geweest en je weet zelf het beste wat je daar tegen kan doen. Uiteindelijk gaat t iig vanzelf over.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik weet 1 oplossing tegen overprikkeling en dat is een pilletje erin stoppen. Wat mág (in overleg met een arts) als het écht écht écht nodig is, maar "zo weinig mogelijk" omdat kalmerende zooi echt niet goed is voor ongeboren koters. En ik heb dat koter van me al geplaagd vandaag met prednison vandaag, het moet nog wat hersencellen over houden :shock: .

Dak las overigens net een bijsluiter van die injectie en zei dat stemmingswisselingen, depressieve gevoelens, onrust, vermoeidheid, vaagheid en de hele mikmak meer ook bijwerkingen kunnen zijn, vanwege het feit dat het toch een hormooninjectie is. En ik reageer normaal erg heftig op mijn cyclus/de pil/hormoonwisselingen in het algemeen. Dus hij denkt dat ik nu extra heftig reageer vanwege de prednison. Heel fijn... :nopompom:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hopelijk zijn de buren snel stil!
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Lastig allemaal pluu. Kan de date van dak niet naar volgende week zodat je niet alles achtereen hebt? Ik zou mij over dat afschuiven niet zo druk maken. Straks met 2 kinderen is het nl heerlijk als er 1 met papa mee kan ivm rust voor jou. Sterkte

oja neem je rust, ookal is je vader er. Gewoon deur dicht en even rusten, slapen, boekje lezen. Vader aanwezig of niet. Dak en kotertje kunnen restant kerst ontbijt bij de eenden brengen. Pa aan het werk en jij je rust en misschien net iets minder kang. Maar probeer het wel
Plaats reactie