Ik gebruik ongeveer 10 dollar aan beltegoed per maand, of zo, dus ik ben blij met m'n 'domme' telefoon (want: twee weken batterijduur). Tegen de tijd dat ik een smartphone met abbo nodig heb, ga ik me er wel weer eens in verdiepen.
Ik moest de cache leegmaken (ofzo? maar dat had Jay al gedaan) en daarna nog cookies verwijderen en internet geschiedenis verwijderen en dan opnieuw opstarten en toen werkte het weer
Ik heb door mijn toestel ook maar eens een bezem gehaald want ik heb traagheidsproblemen. Maar ik heb nog steeds dat tekst invoeren in Chrome traag is, vooral met backspace merk ik dat. Bij e-mail of whatsapp heb ik daar geen last van. Ik merk ook dat mijn toestel op 4G een heel stuk sneller is dan op Wifi. Een site openen in de Facebookbrowser duurt op wifi rustig 30 seconden, terwijl op 4G het met 10 seconden wel klaar is. Met chrome merk ik ook dat soort verschillen. Is mijn wifi nu zo traag, of mijn 4G nou zo snel?
Dat backspace probleem heb ik ook daantje vooral hier op ws is dat irritant terwijl dat op whatsapp wel goed gaat. Wifi zet ik ook vaak uit hier in huis maar ik dacht dat het kwam omdat wij zoveel apparaten in huis hebben
Wifi ligt vaak aan de afstand tot het kastje. De beloofde snelheid wordt in de praktijk maar zelden gehaald en hoe meer afstand, hoe minder snelheid.
En het wordt helemaal traag als er een ouder apparaat verbinding maakt, die nog geen hoge snelheid aan kan. Het hele access point gaat dan in trage modus werken.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses? Therapy?