Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
sandra

Bericht door sandra »

Blegh ik ben al sinds maandag ziek thuis... Ontzettende keelpijn en hoesten. Nu heeft Muis77 het ook... Allebei ziek thuis :(
kitten

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Het heerst zo ontzettend... :( Ik ben er nog genadig vanaf gekomen, geloof ik. Sterkte!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Beterschap sandra (en Muis!) Om de beurt kopjes thee zetten dan maar.
**Self Rescuing Princess**
skaoot

Bericht door skaoot »

Beterschap!

Goed dat ik naar huisarts ben geweest. Ik dacht ik ga richting burnout... Maar ik zit er eigenlijk al middenin. Quote van de huisarts "het staat net niet in grote letters op je voorhoofd". Dus. Ik stel me niet aan. En er moet echt iets anders.
Net moed verzameld om teamleider bij huidige klus te bellen dat ik vanmiddag er ook niet ben iig en dat ze nog horen hoe en wat verder. Nu nog moed verzamelen om P&O te bellen met "hey, ik riep eerder dit jaar wel dat het allemaal keigoed gaat, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Now what?".

Muh :nopompom: Voel me vooral een faalhaas nu. En dat ik mensen teleurstel enzo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Beterschap Sandra & Muis! Ik mag er ook bij in de ziekenboeg, ook keelpijn & hoesten en koorts... Wel al beter vandaag dan gisteravond. Ik ga maar veel slapen vandaag, hopelijk gaat het dan gauw weg.

Succes Skaoot! Goed dat je niet doorgaat met roofbouw plegen, daar schiet je uiteindelijk niets mee op.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Beterschap Muis en Sandra. Skaoot succes zo met bellen naar P&O. *schuift potje moed toe*

Ik kom er ook even bijzitten. Dat algemene sombere gevoel dat ik mijn regenwolkje noem is langzaam aan minder aan het worden. Maar nu duikt Scumbag Brain weer eens op: beetje de aandacht leggen op eenzaamheid. Hoeveel ik ook uit mijn D/s haal qua relatie. Ik kom nog steeds thuis in een leeg, stil huis, ik eet alleen en ik word wakker in een leeg bed. Daar zit ik best mee.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik denk niet eens dat dat perse scumbag brain is. Dat zijn lastige en vervelende dingen. Accepteren dat je daar af en toe verdrietig van bent is misschien fijner/makkelijker dan het van jezelf niet moeilijk mogen vinden.
skaoot

Bericht door skaoot »

Knuffels Daantje. Daar mag je ook best van balen af en toe.

P&O reageerde tof. Mijn P&Oer was er niet, maar ze gaan afspraak bij bedrijfsarts regelen (doorgaans kan dat binnen een week), en ik moest maar eens beginnen met thuis blijven en rust nemen.
Ik loop me in mijn hoofd ontzettend druk te maken van tevoren dat mensen teleurgesteld zijn en het stom vinden, en dan bel ik en reageren ze gewoon goed.
De eerste stapjes zijn gezet. Genoeg voor vandaag. Wordt vervolgd.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Daantje, dat is heel normaal dat je je eenzaam voelt als je alleen thuis komt, n leeg huis, n lege tafel, n leeg bed. Ik had t juist nog erger als ik heerlijk gespeeld had met mn Dom en Domme... zij lekker samen, maar ik was alsnog alleen, hoe heerlijk t spelen ook was, hoe heerlijk t samenzijn ook was en hoeveel energie ik er ook uit kon halen. Juist dan was t alleen zijn heel confronterend. Inmiddels wordt t voor mij wel makkelijker om dan in ieder geval volop te genieten van wat er wel is, en te accepteren wat er niet is. Hoef ik ook morgenochtend niet vroeg mn bed uit om koffie voor ze te maken of ontbijtje op bed te regelen terwijl ik eigenlijk nog niet uitgeslapen ben.... zoiets :P (maar KUT blijft t gewoon wel)

beterschap aan alle zieken!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Succes skaoot en sterkte. Burn out sucks.
isara

Bericht door isara »

Ahw, niet leuk skaoot, dat het echt een burnout is. Tijd voor heel veel nieuwe dingen leren omtrent rust nemen en loslaten. Sterkte.

@Daantje: SB of niet, het is vaak zat ook gewoon niet leuk om single te zijn en alleen te wonen. Ik heb het ook vaak zat. Ik herken wel dat het me soms ook beter lukt om de fijne dingen er van in te zien, geen rekening hoeven te houden met, de hele dag in je lelijke joggingbroek lopen als je wil, dat soort dingen. Maar blijft gewoon niet leuk!
chats

Bericht door chats »

fijn dat P&O goed reageerde Skaoot. Sterkte met alles!

@Daantje jij ook sterkte. Het is niet leuk als je geconfronteerd wordt met eenzaamheid. Probeer in ieder geval niet te streng voor jezelf te zijn.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Bah, nog bepaald niet beter en Zarath de halve nacht wakker gehouden met mijn gehoest. Hij brak en ik nog brakker.
sandra

Bericht door sandra »

Balen Ravelijne :( beterschap!! Wij houden elkaar hier ook wakker, de 1 met snurken de ander met non stop hoesten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Beterschap, allebei! Zarath heeft het nog niet, ben benieuwd of het hem overslaat of dat het nog moet komen...
Plaats reactie