*proest*Voleuse schreef:Scissor scissor, fist fist
Vrolijk!
- kitten
Re: Vrolijk!
- Mack
Juist ja, dat nummer gaat inderdaad over die handjive waar Heerscher & Dacrael (en ook ik) best blij van worden.
Explicit slang FTW

Explicit slang FTW

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Mack
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qOrQTh_Cq7U[/youtube]
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Heerscher-vd-nacht
Amonieme steak & blowjobday verrassing maakt me blij!
Er stond ineens een pizzakoerier aan de deur met een shoarma pizza in een doos met een ... Uhm ... Romantische boodschap in de deksel van de doos <3
Er stond ineens een pizzakoerier aan de deur met een shoarma pizza in een doos met een ... Uhm ... Romantische boodschap in de deksel van de doos <3
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- kitten
"romantisch" 

- eireann
- Site Admin
Ik heb kaartje voor Acda en de Munnik in Carré !!! Een goede zitplaats !!! Dat wordt dan ECHT de laatste keer, kaartje is voor zondag en maandag is de aller-allerlaatste voorstelling.
Ik ben nog nooit in Carré geweest, ik ga een extra mooie jurk aandoen, voor de locatie, omdat het kan
Ik ben nog nooit in Carré geweest, ik ga een extra mooie jurk aandoen, voor de locatie, omdat het kan

**Self Rescuing Princess**
- pluis
Zo! Na bijna een maand aan de ellende met bronchitis ben ik nou toch echt weer bijna helemaal beter. Sinds afgelopen weekend geen koorts meer, en de hoestbuien worden ook steeds minder.
Dure grap, trouwens, ziek worden in de VS. K betaal ongeveer 400 euro p.m. aan verzekering, en daar komt dan nu dus nog ns ehhhh..
15 E copay voor huisartsbezoek
55 E copays voor nieuwe voorgeschreven medicijnen.
40 E aan medicijnen zonder recept
110 euro aan kosten bij. Dan tellen we de gewone medicijnen (45 euro per maand aan copays) nog even niet mee.
Ik denk met heimwee terug aan de vergoeding-eigen risico-wegens-chronische-ziekte die ik jaarlijks kreeg. En aan de 100-en-een-beetje euro verzekeringspremie per maand. Pfff. Enfin. Dit was t vrolijktopic, dus ik ben vooral blij dat ik weer een beetje normaal kan ademen.
Dure grap, trouwens, ziek worden in de VS. K betaal ongeveer 400 euro p.m. aan verzekering, en daar komt dan nu dus nog ns ehhhh..
15 E copay voor huisartsbezoek
55 E copays voor nieuwe voorgeschreven medicijnen.
40 E aan medicijnen zonder recept
110 euro aan kosten bij. Dan tellen we de gewone medicijnen (45 euro per maand aan copays) nog even niet mee.
Ik denk met heimwee terug aan de vergoeding-eigen risico-wegens-chronische-ziekte die ik jaarlijks kreeg. En aan de 100-en-een-beetje euro verzekeringspremie per maand. Pfff. Enfin. Dit was t vrolijktopic, dus ik ben vooral blij dat ik weer een beetje normaal kan ademen.
- eireann
- Site Admin
- kitten
En die Nederlanders maar klagen dat ze zoveel voor hun ziektekostenverzekering betalen. Een beetje relativeren is dan wel fijn!
- eireann
- Site Admin
Je weekend beginnen met een massage van 2 uur is best erg prettig 

**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
- miss_meeko
Behang van de babykamer zit erop
nu alleen nog maar een paar kleine details en dan vrijdag de meubeltjes 

- pluis
Broeken kopen!
Dat is een beetje vreemd, want normaal houd ik niet van broeken kopen, maar de H&M webshop had een hele leuke en nou ben ik er ineens vrolijk om. Ook heel handig voor komende zomer, want we gaan vermoedelijk naar plekken waar het enorm heet en kleverig is. Dan komt zoiets als dit best heel goed van pas.
En ook: streepjes!
Nog twee weken en dan weet ik of ik komende zomer in NYC zit, of dat we toch iets anders gaan zoeken. En over zeven weken staat de verhuisauto voor de deur. *drumroll*
Dat is een beetje vreemd, want normaal houd ik niet van broeken kopen, maar de H&M webshop had een hele leuke en nou ben ik er ineens vrolijk om. Ook heel handig voor komende zomer, want we gaan vermoedelijk naar plekken waar het enorm heet en kleverig is. Dan komt zoiets als dit best heel goed van pas.
En ook: streepjes!
Nog twee weken en dan weet ik of ik komende zomer in NYC zit, of dat we toch iets anders gaan zoeken. En over zeven weken staat de verhuisauto voor de deur. *drumroll*
- seleena
Een Frodo op de chat
Ouderwets gezellig maar ook nieuwe mensjes 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- miss_meeko
Alle grote dingen van de babykamer zijn af
Nu alleen nog het e.e.a. ophangen maar verder zou er nu zo een babytje in kunnen 
Al moet hij natuurlijk voorlopig nog lief blijven zitten in mijn buik

Al moet hij natuurlijk voorlopig nog lief blijven zitten in mijn buik