TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...
- Heerscher-vd-nacht
Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...
Better call Saul
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- isara
Ik weet dat ik ongeveer een miljoen jaar achterloop, maar ik heb geen Netflix. Mijn moeder wel, op haar Ipad.
House of Cards

House of Cards

- Daantje
- Contacteer:
Vanacht het nieuwe seizoen Game of Thrones. Wie blijft er op?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Jij? Ik ben na de eerste aflevering afgehaakt.
Teveel karakters.

- juffie
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
kitten schreef:Jij? Ik ben na de eerste aflevering afgehaakt.Teveel karakters.
Jullie kritieken heffen elkaar op: je hebt wel zoveel karakters nodig omdat ze bij bosjes dood neervallen. Je hoeft er maar een handvol echt te leren kennen, de rest is expendable. Al zijn in GoT álle karakters een red shirt en dus potentieel de volgende die dood gaat. No picking favorites!juffie schreef:Mijn afhaakreden was: teveel bloed.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Ik ben te lui om te downloaden, en wil ook geen hbo abo want ik heb al netflix.
Ben nu begonnen bij seizoen 1 van House. Omdat het zo'n makkelijk 'een verhaaltje per aflevering' ding is.
En doctor who. Nog steeds. Ben nu in seizoen drie. Net de (eerste?) aflevering gehad over de weeping angel. Die was bizar eng!
Ben nu begonnen bij seizoen 1 van House. Omdat het zo'n makkelijk 'een verhaaltje per aflevering' ding is.
En doctor who. Nog steeds. Ben nu in seizoen drie. Net de (eerste?) aflevering gehad over de weeping angel. Die was bizar eng!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Ik ben nu verslingerd aan Drop Dead Diva. Vooral omdat ik me dan beter ga voelen over mezelf (zij is veel dikker en ziet er ook leuk uit!). En ook het relaxte verhaaltje-per-aflevering, met enkele relatie-verhaallijnen over afleveringen heen à la House. 

- Crownless
Ik mis soms echt de verhaaltjes per aflevering. The walking dead heeft dat bijvoorbeeld niet. Ik wil helemaal niet kijken naar een serie waarbij het begin zeg maar spannend is (want oplossing van de cliffhanger van de vorige aflevering) dan een beetje door kabbelt en dan weer een piek heeft in de vorm van "hier zit ruimte voor een reclame" of "wil je weten hoe dit afloopt? Kijk de volgende keer weer naar..."
Echt. Ik wil even ontspannen. Niet een heel weekend binge-watchen omdat ik _moet_ weten hoe het afloopt!
Echt. Ik wil even ontspannen. Niet een heel weekend binge-watchen omdat ik _moet_ weten hoe het afloopt!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Ravelijne
Een van de makers van House en van Breaking Bad hebben een nieuwe serie gemaakt: Battle Creek. Een typisch idealistische agent en street-wise cynische agent 'moeten' samenwerken plot (vind ik sowieso een leuk gegeven) en zo te zien goed uitgewerkt en veelbelovend.
- eireann
- Site Admin
Staat house op Netflix?
@crownless: whatever you do, don't blink!
@crownless: whatever you do, don't blink!
**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Eerste vier seizoenen House staan op Netflix. Ben ik me ook gestaag doorheen aan het werken
En met Dr Who schieten we ook aardig op, blijft leuk!

En met Dr Who schieten we ook aardig op, blijft leuk!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- lunaaa
Ik ga Game of Thrones wel kijken, maar piieter en ik zijn fan van bingewatchen, we wachten dus tot (bijna) alle afleveringen beschikbaar zijn en jagen ze er dan in een week doorheen. Ga ik gegarandeerd weer dromen over draken en afgehakte hoofden (ik spreek uit ervaring) maar ik heb het er voor over.
Nee wij niet, we kijken het wel, maar dan later. Eigenlijk alleen zodat we daarna mee kunnen praten met de vrienden. Vriend vindt het niet leuk dus leest meestal met een half oog een boek terwijl we samen op de bank liggen.Daantje schreef:Vanacht het nieuwe seizoen Game of Thrones. Wie blijft er op?
Ik heb als tip gekregen om Mad Men te gaan kijken. Wie heeft dat gezien en is het wat?
We kijken nu Orange is the New Black en vinden dat allebei leuk. Verder kijken we tijdens het eten graag een kookprogramma (Masterchef of My Kitchen Rules bijvoorbeeld) maar omdat we die inmiddels allemaal hebben gezien (de NL-masterchef nemen we momenteel op, die komt niet op het juiste tijdstip) kijken we nu Sister Wives. Daarna hoop ik dat we Big Love gaan kijken, dat vond ik zo geweldig maar ik heb maar 1 seizoen gekeken.
- Heerscher-vd-nacht
Mad men is zeker aanrader! Is wel een doorlopend verhaal dus gun jezelf een paar afleveringen om aan de karakters te "wennen"
Penny: "Where are you going?"