De wondere wereld der mobiele techniek
- JerryM
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Dan moet je er een nemen met SD kaart , kan je daar de fotos op kwijt.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- kitten
Ik heb ongeveer dezelfde vraag als tessie, maar foto's gaan automagisch naar dropbox, dus geheugen is minder belangrijk. En verwisselbare batterijen zijn zooooo fijn! Dat zou ik ook best graag weer willen, dat miste ik het meest in mijn One!
Dussss... Wat is de hip-and-happening must-have foon op het moment?
Dussss... Wat is de hip-and-happening must-have foon op het moment?

-
Ik gebruik al een paar jaar Samsung galaxy. eerst de s2, nu de s5.
Die bevallen mij heel goed. Groot scherm, losse batterij en zat geheugen.
Om me heen zie ik ook veel tevreden Samsung galaxy gebruikers.
Die bevallen mij heel goed. Groot scherm, losse batterij en zat geheugen.
Om me heen zie ik ook veel tevreden Samsung galaxy gebruikers.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- JJV
Support Bitemarks opmerking.
Al zijn t bij mij de galaxy s plus en s4-mini.
Overweeg idd zeker nieuwe samsung
Al zijn t bij mij de galaxy s plus en s4-mini.
Overweeg idd zeker nieuwe samsung
~\v/~
- Ravelijne
Zarath is ook al jaren echt heel blij met zijn Galaxy S3. Alleen nu toevallig even niet, want hij valt telkens uit. Alles al geprobeerd (rooten & herinstallatie en zo) dus als iemand nog tips heeft voor een Samsung met Gremlins...?
Maar ik denk wel dat dat gewoon pech is, hij is er verder heel blij mee.
Maar ik denk wel dat dat gewoon pech is, hij is er verder heel blij mee.

Ik heb de galaxy s3 mini, maar ook ik ben bekend met het uitvallen. Heel irritant en niets lijkt te helpen. Ik weet niet of mijn volgende telefoon een Samsung zal zijn...
- tessie
- Contacteer:
Ik mag inmiddels al verlengen, maar ik ben er nog steeds niet uit.. :S
- Daantje
- Contacteer:
Het verlengen begint hier een beetje noodzakelijk te worden. Ik heb mijn telefoon nu echt iets te vaak laten vallen; er is een hoek van de behuizing gebroken (maar het scherm is nog heel
). In elk geval geen iPhone dus. Waarschijnlijk de Z3 compact, maar ik hoor dat de Huawei's goede batterijprestaties hebben. Iemand ervaring met Huawei Ascend?

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Ik mag ook verlengen, maar mn contract loopt past over 4 maanden af. Dus voor een lagere contractprijs maakt het nog even niet uit. Ik twijfel heel erg of ik bij tmobile moet blijven (erg tevreden over) ofdat ik naar Ben zal gaan (veel goedkoper)
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Update over dat uitvallen van Zarath's telefoon: hij doet het nu weer. Hij heeft er wel redelijk mee lopen geeken. Het lijkt een probleem met de slaapstand te zijn: als hij in een bepaalde slaapstand gaat, dan raakt de telefoon helemaal in coma waar hij nauwelijks meer uit te krijgen is. Maar dat was niet zomaar uit te zetten. Dus nu heeft hij iets toegevoegd (een cron job) waardoor de telefoon elk kwartier even en super-klein commando'tje uitvoert waardoor hij wakker blijft en nu is het probleem over. Dus Zarath is weer/nog heel blij met zijn Galaxy S3.
Succes met kiezen, Tessie & Daantje! Ik heb verder geen nuttige tips, mijn volgende wordt ongetwijfeld weer een iPhone.
Succes met kiezen, Tessie & Daantje! Ik heb verder geen nuttige tips, mijn volgende wordt ongetwijfeld weer een iPhone.

- kitten
Ik ben eruit. Ik heb een Galaxy Note 4. Reuzachtig scherm.
Ik hou van multitasken. Whatsappen terwijl de film doorloopt. Calculator terwijl ik op een website prijzen opzoek. Ideaal.
Ik hou ook van het grote scherm. Ik kan alles goed zien en zelfs multitaskend is het nog leesbaar. Het ziet er niet uit als je gaat bellen, zo'n bijna-tablet formaat telefoon aan je oor, maar bellen doe ik toch bijna nooit.
Ik hou ook van het pennetje dat erbij zit. Kun je handige dingetjes mee! En hij waarschuwt als het pennetje meer dan 5 meter van het toestel is, zodat je hem niet kwijtraakt.
Ik hou van snel opladen. In een uurtje is ie weer vol.
En ik hou tot slot van de bespaar-stand. Die is echt extreem. Hij zet alles wat energie kost uit, inclusief kleuren. Ik heb dan nog wel netwerk, kan whatsappen, sms'en, bellen en facebooken, maar de rest staat uit. En dan kan hij dus gewoon 9 dagen volhouden op de batterij!
Nadeel van het grote scherm is namelijk wel dat hij batterij zuipt. Hij is gloednieuw en na een dag gebruiken is hij leeg. Soms eerder. Maar de accu is verwisselbaar en een reserve accu + externe lader zijn al onderweg uit China. Ik ben blij met verwisselbare accu's.
Ander minpunt is dat ik apps die ik niet wil (flikker op met je evernote!!) niet kan uitschakelen. Dat kon bij HTC wel.
En ik vind de autocorrect vreselijk. Hij onthoudt niks. Zelfs mijn eigen naam moet ik steeds opnieuw s-p-e-l-l-e-n. Vermoeiend. Ik hoop op een snelle update die dat oplost.
Al met al ben ik er wel tevreden mee. Het multitasken is echt een hele fijne optie!
Ik hou van multitasken. Whatsappen terwijl de film doorloopt. Calculator terwijl ik op een website prijzen opzoek. Ideaal.
Ik hou ook van het grote scherm. Ik kan alles goed zien en zelfs multitaskend is het nog leesbaar. Het ziet er niet uit als je gaat bellen, zo'n bijna-tablet formaat telefoon aan je oor, maar bellen doe ik toch bijna nooit.
Ik hou ook van het pennetje dat erbij zit. Kun je handige dingetjes mee! En hij waarschuwt als het pennetje meer dan 5 meter van het toestel is, zodat je hem niet kwijtraakt.
Ik hou van snel opladen. In een uurtje is ie weer vol.
En ik hou tot slot van de bespaar-stand. Die is echt extreem. Hij zet alles wat energie kost uit, inclusief kleuren. Ik heb dan nog wel netwerk, kan whatsappen, sms'en, bellen en facebooken, maar de rest staat uit. En dan kan hij dus gewoon 9 dagen volhouden op de batterij!
Nadeel van het grote scherm is namelijk wel dat hij batterij zuipt. Hij is gloednieuw en na een dag gebruiken is hij leeg. Soms eerder. Maar de accu is verwisselbaar en een reserve accu + externe lader zijn al onderweg uit China. Ik ben blij met verwisselbare accu's.
Ander minpunt is dat ik apps die ik niet wil (flikker op met je evernote!!) niet kan uitschakelen. Dat kon bij HTC wel.
En ik vind de autocorrect vreselijk. Hij onthoudt niks. Zelfs mijn eigen naam moet ik steeds opnieuw s-p-e-l-l-e-n. Vermoeiend. Ik hoop op een snelle update die dat oplost.
Al met al ben ik er wel tevreden mee. Het multitasken is echt een hele fijne optie!
- tessie
- Contacteer:
Ik ga denk ik voor een LG G3, maar weet het nog niet zeker.
Kan je er niet gewoon een ander toetsenbord op zetten kitten? Heb ik bij m'n HTC ook gedaan omdat ik die originele irritant vond.
Kan je er niet gewoon een ander toetsenbord op zetten kitten? Heb ik bij m'n HTC ook gedaan omdat ik die originele irritant vond.
- kitten
Kan dat? Dat zou fijn zijn!
- tessie
- Contacteer:
Het heet swift key, kan je gewoon in de appstore downloaden.
- Voleuse
@Daantje ik heb de Ascend gehad en was er heel blij mee. De batterij ging bij mij lllaaaang mee maar ik zit ook niet heel de dag op mn foon.
@anne Ik ben superblij met Ben, ik wordt altijd snel geholpen als ik iets heb.
@anne Ik ben superblij met Ben, ik wordt altijd snel geholpen als ik iets heb.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa