WS valt af!
- eireann
- Site Admin
Re: WS valt af!
Succes Faery, 1 dag tegelijk!
Mag je mij ook sturen als je wilt tippi, ben wel benieuwd!
Mag je mij ook sturen als je wilt tippi, ben wel benieuwd!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
ik ook wel!
- lunaaa
Tippi, zou je het mij ook willen sturen?
Weet je wat ik het aller- allermoeilijkst vind? Na een lange en vermoeiende dag werken moe en hongerig zijn als ik op het station ben. Dan is mijn zelfbeheersing echt zo goed als weg en grijp ik toch regelmatig naar iets te snacken. Ook wel een tijdje een appel meegenomen voor op de terugweg, maar dat hielp ook niet echt. Blijft een moeilijk moment. Zijn er mensen die tips hebben?
Weet je wat ik het aller- allermoeilijkst vind? Na een lange en vermoeiende dag werken moe en hongerig zijn als ik op het station ben. Dan is mijn zelfbeheersing echt zo goed als weg en grijp ik toch regelmatig naar iets te snacken. Ook wel een tijdje een appel meegenomen voor op de terugweg, maar dat hielp ook niet echt. Blijft een moeilijk moment. Zijn er mensen die tips hebben?
- eireann
- Site Admin
Super-mint-tranen-in-de-ogen kauwgumpje voor je de trein uit gaat?
Opgehaald worden
Iemand bellen als je de trein uitstapt?
Oogkleppen
Ballgag
De laatste 2 zijn minder handig... Het is lastig, 1 grote verleiding op het station.
Opgehaald worden
Iemand bellen als je de trein uitstapt?
Oogkleppen
Ballgag
De laatste 2 zijn minder handig... Het is lastig, 1 grote verleiding op het station.
Succes faery! Sterk van je dat je het weer probeert aan te gaan! Dat op zich is al een stap 
Om verleiding te weerstaan heb ik altijd twee dingen bij me als ik met de trein ga: Een flesje water en kauwgum. Water om mijn maag iets te vullen (vooral fijn als je trek hebt een uur voor je gaat eten) en de kauwgum voor iets van smaak en dat mijn mond alsnog ergens mee bezig is.

Om verleiding te weerstaan heb ik altijd twee dingen bij me als ik met de trein ga: Een flesje water en kauwgum. Water om mijn maag iets te vullen (vooral fijn als je trek hebt een uur voor je gaat eten) en de kauwgum voor iets van smaak en dat mijn mond alsnog ergens mee bezig is.
- Ravelijne
Appel werkt voor mij ook niet als alternatief (zelfgemaakte) notenreep, een stukje vlees etc. wel.
- isara
Hoe laat is dat en hoe laat heb je daarvoor als laatste gegeten?
Bij mij helpt het om eerst water te drinken voordat ik iets ga eten, bodempje leggen. En (eiwitrijke) tussendoortjes eten. Of een zakje wortelen meenemen, flink knagen.
Bij mij helpt het om eerst water te drinken voordat ik iets ga eten, bodempje leggen. En (eiwitrijke) tussendoortjes eten. Of een zakje wortelen meenemen, flink knagen.
- eireann
- Site Admin
Ik vind de sterke smaak van kauwgum altijd vervelend als je gelijk daar na iets anders eet.
Willen alle liefhebbers voor de info even een mailadres doorgeven in de pb? 

- tessie
- Contacteer:
Op sommige stations heb je AH to go, en daar kan je van die kleine bakjes fruit kopen, ananas en mango enzo. Dat is wel een gezond alternatief en heel lekker.
Ik nam vaak, toen mijn werk-huis reistijd langer was, een handje noten mee (of studenten haver). Dat vulde altijd goed tot ik thuis was, en voelde ook aan als "snack". De fruit-tip van tessie is ook een goede daarin.
Isara (en ravelijne, dacht ik?): eiwitrijke snacks, wat eten jullie dan zoal?
Isara (en ravelijne, dacht ik?): eiwitrijke snacks, wat eten jullie dan zoal?
- juffie
- Site Admin
Ik heb nu ook een eetschema met 6 eetmomenten per dag. En dat is ook veel meer dan ik deed, maar het bevalt so far wel. Straks weer personal training en op de schaal daar. Ben benieuwd!
MILF 

- juffie
- Site Admin
goed bezig juffie! Gefeliciteerd. Fijn dat je zo goed ziet dat je harde werken effect heeft