de oneindige vraag
- Voleuse
Re: de oneindige vraag
(Your kink is okay maar het lijkt mij smerig
)

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Don't knock it till you've tried it. 

- perman
Ik heb niet echt veel vergelijkingsmateriaal, maar ik ga voorlopig voor scherp.Ravelijne schreef:Voor de pijnliefhebbers: hou je meer van scherpe of doffe pijn?
Vanille en citroen klinkt mij juist weer als een heerlijke combinatie! (Net zoals de Coolbest Coconut, Lemon & Lime, die uit de aanbiedingsbak bij de super vandaan kwam)
Ik hou ontzettend van Chocola, maar totaal niet in m'n ijs.
Wat vind jij een combinatie die niet werkt?
.
- Mack
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Tbgv8PkO9eo[/youtube]perman schreef:Ravelijne schreef:... Net zoals de Coolbest Coconut, Lemon & Lime, die uit de aanbiedingsbak bij de super vandaan kwam...
Visgerecht met bier ...
Heb je een favoriet soort bier?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Hmmm. Moeilijk. Ik drink de laatste tijd meer bier, omdat ik de hipster-bieren heb ontdekt. Dingen uit lokale brouwerijen, dat soort spul. Volgens de app waarin ik dat soort spul bijhoud staan er 3 bieren bovenaan in m'n ratings: Punk, een IPA van Brewdog; Mooi en Meedogenloos, iets zwaars met chocolade van Brouwerij de Molen; WinterVrund van Gulpener. Welke ik het liefste heb, hangt ook van het moment af. Gewoon even een biertje heb ik graag Punk of WinterVrund (maar voor die laatste is het niet echt het seizoen); als ik er uitgebreid voor ga zitten, doe me dan maar Mooi en Meedogenloos.
Wat is jouw favoriete alcoholische drank?
Wat is jouw favoriete alcoholische drank?
- pluis
Verrassing: whisky! Ik twijfel tussen de Glenlivet Nadurra en de Glenmorangie Quinta Ruban. Luxeprobleem 
Waar gaat jouw eerstvolgende vakantie naartoe? Of, als je er nog geen gepland hebt, waar zou je wel heen willen?

Waar gaat jouw eerstvolgende vakantie naartoe? Of, als je er nog geen gepland hebt, waar zou je wel heen willen?
- eireann
- Site Admin
Ik mag hem haast niet beantwoorden
Ierland
Welke film heb jij het vaakst gezien?

Ierland
Welke film heb jij het vaakst gezien?
**Self Rescuing Princess**
- perman
Dat zal óf de Good, the Bad and the Ugly zijn, óf Once upon a time in the West.
Heb je wel eens iets erotisch geschreven (een verhaal of gedicht bijvoorbeeld, al dan niet fantasie) en dit aan iemand laten lezen?
Heb je wel eens iets erotisch geschreven (een verhaal of gedicht bijvoorbeeld, al dan niet fantasie) en dit aan iemand laten lezen?
.
- eireann
- Site Admin
Ja
Dat laten lezen kan je t beste doen als je niet in dezelfde kamer bent. Ik heb veel gebloosd
Schrijf jij altijd, vaak, soms of nooit een spelverhaal na een goed spel?
Dat laten lezen kan je t beste doen als je niet in dezelfde kamer bent. Ik heb veel gebloosd

Schrijf jij altijd, vaak, soms of nooit een spelverhaal na een goed spel?
- Voleuse
Vaak maar ik deel het meestal niet
Lees jij graag spelverslagen van anderen?
Lees jij graag spelverslagen van anderen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Zo goed als nooit.
Ga je nog wat leuks doen als je een vrije dag hebt morgen?
Ga je nog wat leuks doen als je een vrije dag hebt morgen?
- Ravelijne
Nee, niks gepland. Maar overmorgen wel een toffe workshop (niet kink-gerelateerd) en dit weekend misschien naar de sauna want kortingsbon.
Ik laat de vraag staan: ga je nog wat leuks doen als je een vrije dag hebt morgen?
Ik laat de vraag staan: ga je nog wat leuks doen als je een vrije dag hebt morgen?
- JJV
Met pup naar Ouwehands
Is er een diersoort dat je nooit overslaat of speciaal voor komt bij een zoo bezoek?
Is er een diersoort dat je nooit overslaat of speciaal voor komt bij een zoo bezoek?
~\v/~
- eireann
- Site Admin
Afgelopen zondag gingen we voor de olifanten, maar we hebben ze niet kunnen zien
Wanneer was jij voor het laatst teleurgesteld?

Wanneer was jij voor het laatst teleurgesteld?
- tessie
- Contacteer:
Pas geleden nog toen iemand waarvan ik dacht dat ze een vriendin was me achter mn rug om zwart maakte.
Waar word jij nou echt blij van?
Waar word jij nou echt blij van?