ik word al vrolijk van zo'n compliment.pluis schreef:Ik vind het zo gezellig dat we er ineens allemaal nieuwe menschen bij hebben
Vrolijk!
Re: Vrolijk!
- eireann
- Site Admin
Ja dat is zeker gezellig
De badkamer is MOOOOI geworden! Ik ben er echt heel blij mee.
Morgen nog wel even de opzichter bellen, alle elektriciteits dingen die eerst waren aangesloten zijn nu een gat in de muur (wasmachine, lichttouwtje, de lamp zelf) en de zwanenhals van de wasbak en van de verwarming lekt de buis ook waar het aansluit.
Morgen mag het nat worden, dan kan ik hem poetsen (steamcleaner!) en lekker in bad gaan liggen

De badkamer is MOOOOI geworden! Ik ben er echt heel blij mee.
Morgen nog wel even de opzichter bellen, alle elektriciteits dingen die eerst waren aangesloten zijn nu een gat in de muur (wasmachine, lichttouwtje, de lamp zelf) en de zwanenhals van de wasbak en van de verwarming lekt de buis ook waar het aansluit.
Morgen mag het nat worden, dan kan ik hem poetsen (steamcleaner!) en lekker in bad gaan liggen

**Self Rescuing Princess**
- isara
Het is eindelijk zover, na maanden zoeken en stressen - heb ik wel een ander huis voor ik m'n appartement uit moet? - heb ik eindelijk een ander huis! En het gaat ook nog eens als een malle, want vorige week gebeld dat ik eerste kandidaat was, en volgende week al de sleutel!

- eireann
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- kitten
Gefeliciteerd isara!
Hopelijk kunnen wij ook snel zoiets roepen!

- skaoot
Fijn isara!
En ik duim kitten
En ik duim kitten

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Sinds dinsdag nieuwe telefoon
Sony Xperia Z3 Compact.
Ik moet er wel nog aan wennen na 4 jaar een htc desire hd te hebben gehad, de sony is van glas, ontzettend licht en plat.
Daarnaast zitten er tig apps op waarbij er een boel dubbele op zitten voor mijn gevoel bijv: 3 verschillende apps om muziek af te spelen.
Maar welke dan het beste is of het makkelijkst daar ga ik nog even op moeten puzzelen.
tips zijn welkom

Ik moet er wel nog aan wennen na 4 jaar een htc desire hd te hebben gehad, de sony is van glas, ontzettend licht en plat.
Daarnaast zitten er tig apps op waarbij er een boel dubbele op zitten voor mijn gevoel bijv: 3 verschillende apps om muziek af te spelen.
Maar welke dan het beste is of het makkelijkst daar ga ik nog even op moeten puzzelen.
tips zijn welkom
- JJV
sommige van die muziek apps zijn gesponsord/betaald
ook even uitzoeken welke er dus over een maand of 3 .. ofzo .. er soms dus weer mee stoppen
ik kreeg een app bij mn abonnement .. dus die "is" betaald.
ook even uitzoeken welke er dus over een maand of 3 .. ofzo .. er soms dus weer mee stoppen
ik kreeg een app bij mn abonnement .. dus die "is" betaald.
~\v/~
- skaoot
Welke muziekapps? Op mijn Sony Z2 zaten de walkman/muziek app, Deezer (vanuit Tmobile) en iets van Google geloof ik. De gewone muziekapp gebruik ik vaak bij rennen, en Deezer tijdens reizen (hoera voor 5G databundel). Al die Google apps gebruik ik zelden/nooit, op Maps en Drive na.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
voor muziek heb ik: walkman, Play music. dat zijn er toch maar 2.
voor foto's heb ik: Album, Foto's, File Commander.
als ik dan ergens mee bezig ben dan krijg ik zoveel opties.
Net als dat je op de laptop ook verschillende programma's hebt doen zo goed als hetzelfde ed alleen welke wil je gebruiken (bijv acrobat reader of foxit reader of een ander).
ik heb gewone functie apps, sony apps en google apps, naast de apps die ik dan zelf gedownload heb.
voor foto's heb ik: Album, Foto's, File Commander.
als ik dan ergens mee bezig ben dan krijg ik zoveel opties.
Net als dat je op de laptop ook verschillende programma's hebt doen zo goed als hetzelfde ed alleen welke wil je gebruiken (bijv acrobat reader of foxit reader of een ander).
ik heb gewone functie apps, sony apps en google apps, naast de apps die ik dan zelf gedownload heb.
- skaoot
File Commander is voor meer dan alleen foto's, kun je alle bestanden mee beheren. Soort verkenner.
- eireann
- Site Admin
Zo dan, dit is hem geworden! En ik ben blij! Zo mooi! (voor de zekerheid, de bovenste 2 foto's zijn de oude badkamer
)

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Mooi geworden! Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent!
- perman
Inderdaad mooi geworden, vooral de vloer!
(Maar waarom is het muurtje links naast het raam niet betegeld?)
(Maar waarom is het muurtje links naast het raam niet betegeld?)
.