de oneindige vraag
Re: de oneindige vraag
Leuke dagen met mensen die langskomen en dan ook nog onverwachts de beste sushi eten
Waar ben jij het lekkerst uit eten geweest?
Waar ben jij het lekkerst uit eten geweest?
-
Ik ben een paar keer bij Imko's geweest. Dat bestaat al jaren niet meer, maar was een visrestaurant in IJmuiden. Het was echt heel bijzonder wat ze daar op je bord konden brengen.
Heb jij wel eens in een Michelin sterrenrestaurant gegeten en wat vond je ervan?
Heb jij wel eens in een Michelin sterrenrestaurant gegeten en wat vond je ervan?
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- pluis
Jaaaaaa, bij Tante Koosje in Loenen aan de Vecht. Gingen mijn broertje en ik heen toen we beide afgestudeerd waren. Hadden we afgesproken als cadeau aan onszelf.
En Karel V, in Utrecht. 1 keer om te proeven en de tweede keer met een menu dat we hadden helpen samenstellen voor ons trouwen. Zij zij hun ster sinds 2013 trouwens kwijt.
In alle drie de gevallen heb ik echt heerlijk gegeten. Ik ben toch al best een lekkerbek, maar ga normaal toch vooral voor simpeler eten. Maar wat je op zo'n avond voor je neus krijgt, da's meer een soort eetkunst dan 'eten'. Soms is het vooral de smaak, soms vooral de textuur, meestal alle twee. Elke hap is een verrassing. Ik kan over elk gerecht vaak wel een kwartier praten. En normaal ben ik niet een enorme wijnliefhebber, maar in zo'n geval 'moet' je ook wel echt de wijn erbij nemen. Een sommelier is een vreemd soort genie. Slokje wijn voor je het eten proeft. Mjah, njah, t is wijn, he. Slokje wijn bij je gerecht en ik beloof je dat je zowat van je stoel valt van de smaak. Ik overdrijf niet.
Ik houd er ook wel van dat je je echt overgeeft aan wat de kok wil. Konijnennier? Ehhh, oke dan. Duivenlever? Nou ja, als jij t zegt, joh, he? Gelei van postelein met een komijn-mintmousse? Vooruit, proberen. En ik heb oprecht nog niets geproefd dat me niet aanstond.
K heb ook bij De Saffraan in Amersfoort gegeten. Bedrijfsuitje. Maar ik denk dat dat was voor ze hun ster hadden.
Wie is die ene persoon voor wie jij van seksuele geaardheid zou wisselen?
En Karel V, in Utrecht. 1 keer om te proeven en de tweede keer met een menu dat we hadden helpen samenstellen voor ons trouwen. Zij zij hun ster sinds 2013 trouwens kwijt.
In alle drie de gevallen heb ik echt heerlijk gegeten. Ik ben toch al best een lekkerbek, maar ga normaal toch vooral voor simpeler eten. Maar wat je op zo'n avond voor je neus krijgt, da's meer een soort eetkunst dan 'eten'. Soms is het vooral de smaak, soms vooral de textuur, meestal alle twee. Elke hap is een verrassing. Ik kan over elk gerecht vaak wel een kwartier praten. En normaal ben ik niet een enorme wijnliefhebber, maar in zo'n geval 'moet' je ook wel echt de wijn erbij nemen. Een sommelier is een vreemd soort genie. Slokje wijn voor je het eten proeft. Mjah, njah, t is wijn, he. Slokje wijn bij je gerecht en ik beloof je dat je zowat van je stoel valt van de smaak. Ik overdrijf niet.
Ik houd er ook wel van dat je je echt overgeeft aan wat de kok wil. Konijnennier? Ehhh, oke dan. Duivenlever? Nou ja, als jij t zegt, joh, he? Gelei van postelein met een komijn-mintmousse? Vooruit, proberen. En ik heb oprecht nog niets geproefd dat me niet aanstond.
K heb ook bij De Saffraan in Amersfoort gegeten. Bedrijfsuitje. Maar ik denk dat dat was voor ze hun ster hadden.
Wie is die ene persoon voor wie jij van seksuele geaardheid zou wisselen?

-
Ik ben die man nog niet tegengekomen en verwacht dat ook niet, maar voor tippi ben ik wel naar Dom geswitched. Verder zeggen ze dat onder dwang alles vloeibaar wordt, dus wie weet waar een D me ooit toe kan zetten.
Welk ding zou jij onder dwang wel doen, waar je normaal echt niet aan wil denken?
Welk ding zou jij onder dwang wel doen, waar je normaal echt niet aan wil denken?
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
Sex hebben met een onaantrekkelijke man.
Wat voor model was je eerste auto?
Wat voor model was je eerste auto?
- juffie
- Site Admin
Toyota Starlet uit 1987, die was toen 15 jaar oud, kostte 725 euro en ik heb er 3 jaar mee rondgescheurd. 
Houd jij je bezig met de lokale politiek?

Houd jij je bezig met de lokale politiek?
MILF 

- kitten
Een beetje. Vind het wel interessant om te zien wat de plannen zijn. Maar bij verkiezingen weet ik alweer niet meer wat te stemmen.
(waren dat guldens of euro's, Juffie?)
Waar erger je je wel eens aan?
(waren dat guldens of euro's, Juffie?)
Waar erger je je wel eens aan?
- juffie
- Site Admin
- Ravelijne
Eigenschappen of gewoontes van anderen die ik in mezelf herken en niet zo waardeer.
Wat was het laatste cadeautje wat je voor iemand hebt gekocht?
Wat was het laatste cadeautje wat je voor iemand hebt gekocht?
- eireann
- Site Admin
Mensen die op Facebook zuchten en steunen maar niet zeggen waarom
Ravelijne was eerst
Een jaarkaart voor de dierentuin voor moederdag.
Heb jij plannen in je hoofd die je maar niet uitgevoerd krijgt?

Ravelijne was eerst

Een jaarkaart voor de dierentuin voor moederdag.
Heb jij plannen in je hoofd die je maar niet uitgevoerd krijgt?
**Self Rescuing Princess**
- JJV
ik probeer al jaren weer eens onder de evenaar te komen...
is er een oud ws topic dat je bijna had opgegraven of graag opgegraven zou zien?
is er een oud ws topic dat je bijna had opgegraven of graag opgegraven zou zien?
~\v/~
- Ravelijne
Ik weet meestal niet meer of iets nou van voor de forumcrash was of niet en of het in een topic stond of dat het ergens onder een ander topic een interessant zijspoor of zijdelingse opmerking was.
Is er een topic wat je zou willen beginnen, maar niet durft of om een andere reden niet post?
Is er een topic wat je zou willen beginnen, maar niet durft of om een andere reden niet post?
- thaliya
Ja, over hoe je seks initieert binnen een kinky relatie.
Wat gaat er standaard in de snoepzak als je snoep schept?
Wat gaat er standaard in de snoepzak als je snoep schept?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Ravelijne
Drop! Van die bielzen of manneken pis zachte, zoete drop. Mmmmmm....
Ik bedenk me net, als ik me niet vergis heb ik al in een jaar geen drop meer gegeten. Wat heb jij al heel lang niet meer gegeten, wat je vroeger regelmatig at?
Ik bedenk me net, als ik me niet vergis heb ik al in een jaar geen drop meer gegeten. Wat heb jij al heel lang niet meer gegeten, wat je vroeger regelmatig at?
- perman
Gesuikerde tamarinde snoepjes.
"Homohuwelijk in heel de VS legaal"
Ben jij wel eens bij een homohuwelijk aanwezig geweest?
"Homohuwelijk in heel de VS legaal"

Ben jij wel eens bij een homohuwelijk aanwezig geweest?
.