Ik was vanmorgen 2 ons zwaarder dan gister. Maar ik geloof dat ik eindeiljk ongesteld ga worden ( )en dan ben ik altijd wat zwaarder. Ik heb me verder gewoon helemaal netjes aan het dieet gehouden en dat gaat verder eigenlijk best wel goed, dus dat is ook fijn!
Laatst gewijzigd door tessie op 02 nov 2009, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Crownless, dan is het extra knap dat je gewoon doorzet!
Ik vind het zelf ook niet echt leuk, wel zo´n voldaan gevoel achteraf. Heb jij dat ook niet een beetje? Dat je het dan in ekl geval knap en stoer vind van jezelf dat je het gedaan hebt?
Ik had dat voldane gevoel ook nooit. Heb me er maar bij neergelegd dat sporten gewoon niks voor mij is en nu met kleine kids is het tijdtechnisch ook een te grote drempel.
Nou, soms krijg ik dat voldane gevoel. Maar niet vaak. Vandaag al helemaal niet. Bwuh wat een zware training met buikspieroefeningen en rennen en hoge trappen oefenen en dat moeilijke blokkeren van slagen... waarom koos ik ook weer voor karate?
Maar respect krijgen is altijd fijn thanks dames.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
@kitten: ik ga even bot zijn: heeft dat wel nut? Nog meer je best doen?
Vorige keer was je afgevallen naar ongeveer 73 kilo toch? En toen je weer normaal ging eten, beter gezegd, stopte met afvallen, ging dat weer naar 77. Als je nu weer je best gaat doen, val je waarschijnlijk weer af, maar als je dan weer "normaal" gaat mee-eten (wat onoverkomelijk gaat gebeuren), zul je gewoon weer aankomen, waarschijnlijk weer naar een kilo of 77. Grote kans dat dat je "natuurlijke" gewicht is. Misschien goed om even in je achterhoofd te houden...
(en dit geldt voor meer mensen, denk ik, zoals Heleen, die nu tegen hun natuur ingaan door meer af te vallen, dan hun lichaam eigenlijk wil, en waarbij het dus tot mislukken gedoemd is, als het dieet gestaakt wordt)
Nee, ik was nog altijd aan het aankomen. Omdat ik blijkbaar niet "normaal" at, maar "teveel" en "te ongezond". Dus ik ben al wel blij dat ik iig niet meer aan kom.
Feit is gewoon dat snoepen een zeldzaamheid hóórt te zijn. Dat is geen dieet, om zelden te snoepen. Dat is normaal. En daar zal ik aan moeten wennen en ja, dat moet voor de rest van mijn leven.
Ik heb mezelf trouwens echt moeten leren om fruit te eten. En ik vind steeds meer fruit lekker.
Waarf ik eerst banaan en kiwi links liet liggen eet ik het nu wel
Dus in plaats van s'avond een koekje maak dan is een lekkere fruitsalade. Dat wil bij mij best helpen tegen mijn ik wil suiker en ik wil het nu bui.
Maar nu ik nog echt een paar kilo er af wil hebben ben ik nog meer gemotiveert lijkt wel. Ik wil die er echt af hebben voor het einde van dit jaar en dat moet wel lukken lijkt me.
Ze hebben B&J in de aanbieding bij de AH maar ik heb het weerstaan.
Crownless, wat doe je jezelf aan? Als je het sporten zo vervelend vindt, dat is toch bijna niet vol te houden? Is er geen andere manier van bewegen die je wel lekker vindt? Al is het maar elke dag na het eten of in de lunchpauze een ommetje van een minuut of 20...
Laatst gewijzigd door Heleen op 03 nov 2009, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
en btw.. je moet ook met fruit een beetje oppassen. Er zitten meer dan honderd kcal in een glas vergeperste jus (van 3 sinaasappelen) en 80 in een banaan... ook druiven bevallen veel kcal. Aan de andere kant kun je natuurlijk veel beter een banaan nemen dan een koek..
En kcal is ook niet alles natuurlijk. Als je je dagelijkse hoeveelheid kcal aan Mars-repen opgaat, is dat zeker wel slechter dan als je dat aan sinaasappels eet, zelf al blijf je binnen de aanbevolen 2000kcal per dag.
Nou ik moet zeggen dat ik fruit toch wel altijd lastig vind. Nu in dit Atkinsdieet mag ik het sowieso niet en in de volgende fase ook maar erg weinig. Maar normaal gesproken vind ik het lastig, want je wil dan toch wat gezonds eten, maar er zitten idd nog best wat kalorieen maar ook suikers/koolhydraten in. En van mango en banaan weet ik sowieso dat die niet zo goed zijn, en druiven hoorde ik later idd ook... Maar van meloen bijvoorbeeld heb ik niet echt een idee hoe goed of hoe slecht dat nu is.